Zou jij nog zonder een pc of laptop kunnen?Poll.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zouden jullie zonder pc of laptop kunnen poll.

1. Ja.

2. Nee.

3. Misschien.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. knap

knap Niet meer actief

Deze week was mijn laptop van slag nu is hij hopelijk echt gemaakt maar wat voelde ik me verloren zeg zonder mijn laptop. ( echt een beetje verslaafd haha)

Maar zouden jullie zonder een laptop pc of tablet kunnen???

Ik in elk geval niet.

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Neeee echt niet.

Behalve op vakantie dan. ;) :D

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee.. Geen discussie mogelijk;) ook niet zonder m'n telefoon, die gaat overal mee naar toe;)

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nee. Ben stiekem best verslaafd ;)

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Nee! Nou ja ik denk dat het meer het internet is. Als ik geen laptop meer heb, heb ik nog wel een telefoon met internet..
    Als dat ook wegvalt heb ik het moeilijker.

6. knap

knap Niet meer actief

Had gelukkig mijn mobiel nog pff en gelukkig een handige ex zwager/klasgenoot. Die erg handig is met deze dingen heel mijn pc terug naar fabrieksinstellingen al mijn foto.s :( weg gelukkig veel foto.s op facebook en hyves nog staan ( gelukkig maar)

En als mijn vakantie geld komt kan ik via hem een reserve laptop overnemen. Met zijn garantie voor als er wat is. Het maken van deze laptop was gelukkig maar 20 euro en twee bakkie.s koffie.

Kon dus wel nog op mijn mobiel maar dat tikt toch zo verdomt lastig haha en mijn kinderen waren ook wat van slag.
    Mama ik wil sesamstraat( puzzelen verven spelletjes doen)en de oudste op youtube filmpjes kijken kon wel via mijn mobiel maar daar ga je scheel van kijken op een gegeven moment en ik was mijn mobiel dus steeds kwijt aan mijn kinderen. Was wel even lekker afkicken hahaha.

Maar zonder nee dat niet echt niet ben toch echt verknocht aan mijn laptop.:D

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik gebruik de pc eigenlijk alleen nog maar voor mijn series en solliciteren maar dat kan opzich ook wel op de telefoon dus nee ik zou hem niet missen. Ik zou het wel erg vinden om mijn telefoon kwijt te zijn haha. Ik kan niet meer zonder dat ding..

8. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.863
    113
    Vrouw
    Thuis
    Nee, ik werk in de ICT en verdien er dus mijn salaris mee.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh hemeltje lief nee.. Al m'n games, m'n internet.. :(

10. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, gebruik mijn laptop vrijwel nooit. Doe alles via mijn tel.

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier nog een gewone vaste computer.
    Geen laptop of telefoon.

Maar zonder vallen, liefst zo weinig mogelijk!

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik zou echt niet zonder mijn ipad kunnen, dat ding plakt nu al altijd aan mij vast!

op vakantie wel, vorig jaar namen we de ipad mee en toen heb ik hem alleen gebruikt als er een voetbalmatch was en we gingen kijken naar nederland (ek of wk was dat) verder op vakantie niet gebruikt maar een tv enz,...mis ik dan ook niet

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Jawel,ik doe zelf eigenlijk bijna alles op m'n iPhone.

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nee ik ben een addict! Laptop, iPad, iPhone etc etc moet het steeds in de buurt hebben... Ben vreselijk! Behalve op vakantie dan geef ik er niks om hahaha

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nee dan kan ik niet fatsoenlijk meer werken...

16. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Als het echt niet anders kan.. Maar dan ga ik er vanuit dat de wereld er ook wel anders uitziet en niemand nog digitaal iets doet, dan kan ik ook wel zonder..
    Zolang dat het geval niet is is er altijd wel ergens een pc te vinden die je kan gebruiken en zie ik ook geen reden om zonder te hoeven ;)

17. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Nee:)
    Zowel zakelijk als privé

18. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    nee ik zou niet zonder kunnen, maar als ik op vakantie ga, neem ik hem wel mee maar dat is alleen om de fotos direct erop te zetten, ik heb dan geen internet, hij ligt de hele dag werkloos in de caravan en savonds gebruik ik hem om de fotos erop te zetten.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee! Ik heb m'n laptop sowieso nodig voor mijn werk. Voor privedingen gebruik ik meestal m'n iPhone of tablet, maar die kan ik ook echt niet missen.

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja dat zou ik kunnen. Tuurlijk zou het erg wennen zijn. Maar heel eerlijk ik denk dat het voor ons soms wel eens beter zou zijn als dat er allemaal niet meer was. wel pc's voor excel, boekhouding, word, spellen zonder i net. maar geen internet meer, als we dat 3 maand niet meer zouden hebben zou de wereld er denk ik alleen maar van opknappen.

ik leg soms wel eens heel bewust mijn laptop 1 week in de kast even weer normaal doen en dan kijk ik dus alleen op facebook de statussen van mijn familie over ver, maar reageer niet en doe zelf verder ook niet op de tel. heerlijk rustig.

en op vakantie gaan de telefoons mee om te bellen, absoluut geen laptop/tablet noem maar op. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat fijn en ontspannend zou vinden.

Deel Deze Pagina