Wij kunnen dit weekend een boot huren. Maar ik twijfel of t wel slim is om onze kleine kinderen de hele dag op t water te laten. Volgens mij is de zon daar nog feller. Wat zouden jullie doen, varen jullie wel met kleine kids?
ik ben op het water op gegroeid, zou niet weten waarom niet, enige is goed smeren met hoge factor en elk uur weer. zeker als je ook lekker het water in kan, gelijk weer smeren. je verbrand wel sneller op het water omdat je door de wind niet door hebt hoe het warm het is (soms)
ik heb dat zo vaak gedaan ook toen mijn dochtertje n baby was goed in smeren zonnehoedje en een parasol en klaar of van doeken n soort tentje maken heerlijk en gewoon van genieten
Nou eigenlijk had ik t mijn moeder al beloofd dat de oydste van 4 de hele dag mee mag en wij wel later ergens afspreken. Maar nu zie ik dat het over de 30 graden wordt, dat vind ik toch wel erg heet de hele dag. Ze moet dan nl ook de hele dag een zwemvest aan. Twijfel nu echt hoor.
zwemvesten zijn door luchtend hier in in ieder geval wel heb toen gekocht speciaal krijgen ze het ook niet echt heet in ik zou je hart volgen meid vertrouw je het niet doe je het niet vind je het leuk voor je kleine gewoon doen komt vast en zeker goed
Hangt er vvanaf wat voor boot. hier vorig weekend het hele weekend op een mooie bayliner gevaren. af en toe ging ze binnen zitten tekenen ook nog een slaapje verder vond ze het prachtig! En ook niet al de tijd het zwemvest aan, maar wij hebben er 1 dus waar zij is ben ik ook
nee, mijn hoogblond spierwit mannetje met felblauwe ogen word dan echt zwaar beroerd en zou een zonnesteek krijgen en levend verbranden ondanks factor 50 het word in het weekend 33 graden en met een windje erbij op zee gaat het verbranden nóg harder
Niet onbeschermd nee, dus factor 50, hoedjes op, parasolletje mee etc. Dat geldt ook voor jezelf hoor, moet je perse een hele dag meteen? Als je het spannend vindt kun je mss beter eerst een half dagje gaan?
Ja halve dag was ook t idee, maar toen zei mijn moeder dat de oudste wel de hele dag mee kan. Dan komen wij als de jongste geslapen heeft.