Zou jij soms ook een dagje lekker ordinair willen zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door fee90, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Hmmm.... dat zelfvertrouwen van die dames is anders meestal ver te zoeken hoor! Dat hoor je dan vaak in die emo-gesprekjes die Gordon dan met ze voert om erachter te komen waarom ze zich zo kleden. Zit juist vaak heel veel onzekerheid en verdriet onder en die kleding en houding zijn alleen maar een masker om dat alles te verbergen. Ik ken ook mensen bij wie hun bijzondere of anders dan gemiddelde uiterlijk wel heel passend is bij hun innerlijk, maar dat zijn naar mijn mening eerder uitzonderingen.

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Op zich niet. Het enige dat ik zou willen is meer uitgaansgelegenheden waar je gewoon lekker wat aan kunt vrijen met je partner zonder dat het meteen een parenclub is.

3. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ts: ik had ook zo'n opvoeding. Ik ben inmiddels helemaal los. Ik draag wat ik leuk vind en volgens de definitie die jij geeft is dat absoluut ordinair. Altijd hakken, heksenlaarsjes, comfortabele broek of rokken in alle maten, leren rok/broek als ik daar zin in heb, hippie achtig kleding, henna in mijn haar en een te laag decolleté gaat zeker niet per ongeluk. Op mijn werk ben ik iets voorzichtiger maar ik ga gewoon mijn gang waarom niet? Hebben mijn ouders niets meer over te zegen.

4. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Lijkt me heerlijk om in een tijgerprinterig huispak boodschappen te doen. Peukie in mijn mond en palmboom op mn hoofd met fluor wokkel. En als iemand raar kijkt dat je gelijk een grote mond geeft in een heerlijk rotterdams accent...hahahaha. Alle driften eruit. Zo ben ik dus in het dagelijks leven niet, maar lijkt me wel wat voor een dagje.

5. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Haha ik heb wel mijn eigen definitie van ordinair.
    Ik draag buitenshuis altijd een lange jurk met hoofddoek, maar daar onder de meest horrific combinaties hahaha.

Haagse Anita de tweede met vol tijgerprint pak eronder, skinnyjeans met mooi truitje, soms zelfs een trainingsbroek, mijn sportkleding omdat het zo lekker zit. Lekker hoor, en niemand die het ziet hehe..

6. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha neuhhhh, geen behoefte aan geloof ik.
    Ik voel me zelf al bijna "ellendig" als ik kleren aan heb die eigenlijk niet zo bij me passen qua kleur enzo haha.

7. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

Haha geweldig!
    Bah ik heb er z'on hekel aan aan mensen die je op je uiterlijk beoordelen...

8. Manque

Manque Niet meer actief

Je maakt het wel heel aanlokkelijk zo :)

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik ben het al, als ik zou jouw referentiekader lees voor ordinair ;)

10. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Tijgerprint blijft lelijk wat mij betreft hoor haha.

11. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik ben al 365 dagen per jaar ordinair, dus zou wel eens 1 dag normaal willen zijn :p

12. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik zou niet weten waarom ik ordinair zou willen zijn. Geen herkenning.

Deel Deze Pagina