Zou jij verhuizen voor man zijn werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aloe, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij verhuizen voor man zijn werk?

1. Ja

2. Nee

3. Misschien

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik probeerde net een poll te maken maar goed dat wilde niet lukken.
    Nog maar een keer proberen dus.

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hoe bedoel je, verhuizen naar de andere kant van Nederland, naar het buitenland. Of 1 uurtje verderop?

Ik zou alleen verhuizen, als ik nog redelijk makkelijk naar mijn familie kan. Dus meer dan 2 uur verderop niet.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ja, afhankelijk van de baan en de omstandigheden zou ik dat zeker doen.

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heb ik gedaan, naar Griekenland voor de liefde maar ik ga het nu niet meer doen! it's my turn! haha!

5. Aloe

Aloe Niet meer actief

Op die manier verhuizen dat je huis verkocht moet worden, jij je baan moet opgeven en de kids naar een andere school moeten.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Heb misschien geantwoord.
    Ja, als de totale situatie beter is dan niet verhuizen.
    Nee, als de totale situatie slechter is dan niet verhuizen.

Zelfde antwoord als het andersom zou zijn, het zou ook kunnen dat we met z'n allen gaan verhuizen omdat het voor mijn werk nodig zou zijn.

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik verhuis naar mijn man, die woont in het zuiden van het land en ik in het westen. Vorige maand zijn we getrouwd. Halverwege volgende maand gaan we naar het Zuiden verhuizen. Hij komt echt uit het zuiden en heeft een koopwoning en een baan daar.
    Zodra mijn zoontje volgende maand zijn zwemdiploma heeft gehaald gaan we ook naar het zuiden.

Hij heeft een eengezinswoning/hoekwoning met tuin, dat kunnen we in de randstad nooit betalen.

Ik zal wel heel erg moeten wennen. Ik ben een echte stadse en ga in een dorp wonen. Maar als het niet gaat dan wil hij daar alles opgeven om in de randstad te gaan wonen.

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    ja, hangt natuurlijk van vele dingen af maar als het echt niet anders zou kunnen dan zou ik verhuizen.

9. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Poehee! Vind het knap dat je zo'n beslissing overweegt. Ik vind het ook wel lief van je man dat hij het overweegt om dezelfde soort stap te maken als je niet kan wennen. Ik denk dat het wel te overwegen waard is, de huizenmarkt werkt niet echt mee, misschien is onderverhuur nog een optie dat je toch wat centjes binnenkrijgt.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja. Ik ben in m'n leven al zo vaak verhuist en begin net zo makkelijk ergens weer opnieuw. Ben er als kind zelf ook nooit slechter van geworden dus daar zou ik me ook niet zo snel zorgen over maken.

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Is tot nu altijd goed bevallen. Dus wat mij betreft: dikke JA!

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik zal alles overwegen en wat zijn de gevolgen van de beslissing. Familie dan opafstand vind ik niet zo erg tenslotte en rijbewijs en waarschijnlijk zou partner elke ochtend en middag deze reistijd hebben als we niet zouden verhuizen. Heeft hij een vaste baan of pas net begonnen. Bij een vaste baan zal ik er sneller voor gaan. Mijn lijkt het voor de geen die elke morgen en middag naast een toch al drukke baan 1,5 uur moet reizen echt verschrikkelijk. Je partner is dan 10 tot 12 uur van huis met wat pech. Vind tijd samen belangrijker en ik heb geen carrière verder dus zou niet weten waarom dan niet.

13. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    JA absoluut ben er voor naar Frankrijk verhuisd. En het was het beste wat ik heb kunnen doen. Ben nog nooit zo gelukkig geweest.

14. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ja dat heb ik gedaan en ik heb geen spijt maar mis wel mijn familie.;)

15. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Dat hangt helemaal van de situatie af. Als we erop vooruit zouden gaan, ja dan wel.
    Maar is het omdat mijn man zou moeten vanwege zijn werk en hij ook een goedbetaalde baan kan krijgen in de omgeving waar je op dat moment woont, dan waarschijnlijk weer niet.
    Het is van zo ontzettend veel factoren afhankelijk.

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Eens met Bri. Wel als de totale situatie erop verbeterd. Geld is niet alles namelijk. Bij elkaar zijn en een prettige leefomgeving hebben waar je je thuis voelt wel, dus het zou een afweging van alles moeten worden.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja!
    De kans is groot dat mijn man naar het buitenland wil over een paar jaar om te werken. Ik zou er totaal geen probleem mee hebben, want hij heeft altijd aangegeven niet voor altijd in NL te willen blijven.

18. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ja, daarom wonen we in Zeeland. En toen kwam het bedrijf in Rotterdam, en nu wil ik hier mijn kids op laten groeien, en heeft hij dus pech :)

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Weet ik niet. Toen mijn man en ik net (2jr) bij elkaar waren was er even sprake van dat hij in duitsland zou gaan voetballen. Ik zou toen niet mee. Studeerde nog en zag het totaal niet zitten om alles achter te laten. Gelukkig ging dat niet door en raakte mijn man later geblesseerd waardoor hij nu helemaal niet meer kan voetballen en hij heerlijk saai op kantoor werkt:) We hebben nu een gezin en verhuizen voor het werk van 1 van ons zouden we gezamenlijk bespreken en overwegen. Daar kan ik dus geen ja of nee op zeggen. Ik denk niet dat we het snel zouden doen.

20. Aloe

Aloe Niet meer actief

Zo he spannend joh.
    Succes en veel plezier natuurlijk.

Deel Deze Pagina