NEE! Nog niet voor een miljoen. ZOu jij voor 10.000 euro een dag lang in de regen zitten zonder kleren aan?
Ja hoor, lijkt me heerlijk! Zou jij voor 10.000 euro een week lang, 24/7 met diegene in één kamer zitten aan wie jij de grootste hekel heb?
ja hoor wel een disco waar me niet kennen zou jij voor 10.000 euro in een bad met koeienstront springen
NEE!!! Haha... Zou jij voor 10.000 euro een maand lang alleen maar droog brood eten? En water natuurlijk....
Nee nooit en te nimmer erge films grr Zou jij voor 10.000 euro met een bekende artiest op podium gaan staan zingen?
ja hoor, geen probleem zou je voor 10.000euro je man/vriend 3maanden niet zien. (wel mailcontact en 1keer per maand bellen)?
mag er een legging onder?? (anders schuren mijn bovenbenen tegen elkaar, dat vind ik zo irritant en dat gaat dan irriteren) dan wel zou je voor 10000euro een week lang eten wat een ander voor je maakt (ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes en je moet alles opeten)
Ja hoor geen moeite mee. Zou jij voor 10.000 euro naar Popstars/Idols of een andere talentenjacht gaan op tv als je niet kunt zingen?