Ja (hoop wel dat ik het overleef ) Zou jij voor 10.000,- een mode zaak inlopen en daar kleding kapot knippen en dan vlug naar buiten rennen?
Hhahaha ik zeg hier ja... maar in het echt Nee (ben daar veelste bang voor) Zou jij voor EUR 10.000,00 een nacht in een gevangenis doorbrengen?
ja hoor,ook al kan ik niet zingen lol Zou jij voor 10.000 euro een dag in Amsterdam rondlopen met een bord om je nek:will work for food?
Nee, want dan ben ik die 10000 ook weer kwijt voor r weg laten halen zou jij voor 10000 euro iemand slaan die je niet kent?
met parachute wel zou jij voor 10.000 euro een wilde vreemd aanspreken en je mening geven over haar slechte smaak voor kleding
Ja Zou je voor 10.000,- helemaal behaard op vakantie gaan van 7 dagen naar de zon en dan daar lekker gaan zwemmen?
Wow.. nee dat lukt me nooit. Zou jij voor 10.000,- Herman Berghuis een tongzoen geven van 1 min.? Voor de gene die zo niet weet wie hij is even een foto
NEEEE IEUWWW!! Zou jij voor 10.000 euro een maand lang door het leven gaan zonder schoenen, sokken en ander schoeisel?