No way Zou jij voor 10.000 euro naakt over het voetbalveld lopen tijdens de wedstrijd Feyenoord-Ajax?
In een volgend leven misschien hahahahaha... Ik wil een kogelvrij vest aan hahahahahaha Zou jij voor 10.000 euro uit de prullenbak eten?
nee, of het moet al voor een weekje zijn om te logeren, maar een blijvend thuis zal het beestje hier niet vinden... Zou jij voor 10.000 euro een jaar zonder ZP willen doorbrengen?
nee, staat me niet Zou jij voor 10.000 euro een jaar gaan onderduiken en dus compleet afzonderen van familie, vrienden en samenleving?
Nee... ik zie hem al zo weinig in mijn ogen... Zou jij voor 10.000 euro 3 maanden lang als zwerver willen leven?
nee niet voor 10.000 euro... Maar er kan wel een reden zijn dat een huisdier herplaatst moet worden en er geen andere keus is..... Zou jij voor 10.000 euro iemand links laten liggen?
Ligt eraan wie het is...als het iemand is waar ik toch al niks mee heb... maar een goede kennis of vriendin of zeker familie niet!! Zou jij voor 10.000 een jaar lang ZP niet bezoeken?
Oooh jaa hoor... geen problemen mee... Zou jij voor 10.000 euro een half jaar in de regering willen zitten?