Nope.... Er zijn vast wel andere liefhebbers hahaha Zou jij voor 10.000 euro een maand lijfwacht van Geert Wilders willen zijn?
Nee, een maand is te lang voor dat geld, voor 2 weken zou ik dat zeker doen. Zou jij voor 10.000 20 keer de hokjes van de peepshows willen schoonmaken (lees schoonkrabben?)
nee... Zou jij voor 10.000 euro een maand lang een aan de drugs- en alcoholverslaafde dak- en thuisloze in huis nemen?
nee dat lijkt me ontzettend lastig zou jij voor 10.000 euro een psychiatrisch patient in huis nemen,voor een week?
nee... (kan mijn vriend ook niet handelen geloof ik ahahahahha) Zou jij voor 10.000 euro 2 maanden tussen de varkens willen leven...? Dus ook eten en slapen enzo he...
Nee echt niet!!!! Zou jij voor 10.000 euro 2 weken met een andere moeder ruilen en dus jij in dat gezin en zij in jouw gezin?
Nee ik ben allang blij dat ik hem heb... en hij is van mij!!! hahaha Ik moet al delen met de vrouwen die hij tegenkomt in zijn beroep en met zijn ex-vrouw... Mij mij mij dus hahahahah Zou jij voor 10.000 euro 100 kilo willen aankomen?