Ja, mooi man (natuurlijk wel onder begeleiding, anders wordt het m'n dood) Zou jij voor 10.000 euro twee madame jeanettes achter elkaar opeten (onwijs HETE pepertjes)
Nee dank u wel Zou jij voor 10.000 euro meedoen aan een noord- of zuidpoolexpeditie van een half jaar?
ja, als ik t figuur er voor had zeker!!! zou jij voor 10.000 gemalen meelwormen eten? of iets anders goors ''fear factor" eten
Nee.... Als je zo ver heen bent kan je volgens mij beter een pilletje nemen hahahaha Zou je voor 10.000 euro naar het buitenland emigreren?
nee... er is niet veel wat ik doe voor 10.000 euro he hahahaha Zou jij voor 10.000 euro een bord maden opeten?
Ja, als ik alleen zou zijn wel, of met mijn vriend. Nu ik mijn dochtertje heb natuurlijk niet. Zou jij voor 10.000 euro een week in een bootcamp willen zitten?
ja, goed voor de lijn.....laat me maar rennen en zweten, vreet ik teminste niet meer zoveel hihi zou jij voor 10.000 euro 20 paar stinkvoeten kussen? hahaaha
Oooh jawel hoor... Is zo een ontzettend leuk en lief mensje... Geen probleem...! Alleen het feit dat ze in een bejaardentehuis woont is ietsje minder, maar verder Zou jij voor 10.000 euro elke dag patat willen eten gedurende 2 maand?
nee. Zou jij voor 10,000 eurootjes een week op een onbewoond eiland willen zitten, zonder de moderne communicatie
Waaaah Chillin!!!!!?????? Nee dus hahahahaa Zou jij voor 10.000 euro draagmoeder willen zijn voor iemand anders? (iemand die je niet kent)
Nee... Spanje trekt mij niet zo en ik krijg mijn vriend er met geen mogelijkheid naar toe... Zou jij voor 10.000 euro in een sekte gaan zitten?