Gatsie... nee dus... hahahhaa Daar hebben we jou ook al voor... ik wil je jouw baantje niet afpikken hahahaha Zou jij voor 10.000 euro kwallen willen kweken?
Ja hoor waarschijnlijk pas ik er goed tussen met mijn opgerekte oren ... Jij was snel! Met een stel aapjes wonen doe ik toch al haast dus waarom niet Zou je voor 10.000 euro een random half vol glas leeg drinken in een bar wat er al staat?
oei...da's een moeilijke! Denk het wel (wat kan er mis mee zijn, kans op GHB is heel klein) Zou jij voor 10.000 2 weken in een slaaphuis willen wonen (dus echt van thuis weg, tussen de daklozen)
Ja hoor, zelfs voor 1000,- Zou jij voor 10.000 een hele nacht doorbrengen in een kasteel waarvan ze zeggen dat het er spookt, zonder elektriciteit maar wat kaarsen en dan helemaal alleen?
nou..........nee das wel erg vies... zou jij voor 10.000 euro een avond uitgaan met een man waar je een gruwelijke hekel aan hebt?
Als ik er verder niks mee hoef te doen.. zou jij voor 10.000 euro het pus van een grote puist van je partner oplikken?
Ik denk het wel haha, toch minder erg dan een puist en daarna een flinke slok melk(neutraliseert). Enneh... 10.000 euries he haha. Zou jij voor 10.000 euro je borsten aan de buurman laten zien?