JA hoor haha! Zou jij voor 10.000 euro Mark Rutten vol op zn mond kussen (hij is toch vrijgezel haha)
Deal! (moet wel ff mn ventje dea ndere kant opkijken ) Zou jij voor E 10.000,- achter op een aanhangwagen vol stro in een schapenpak door heel amsterdam gaan?
Haha ja hoor, zolang ze mn gezicht maar niet kunnen zien Zou jij voor 10.000 euro in de Arena bij de Ajaxfans feyenoordkleding aan doen en dan ok nog roepen dat je voor feyenoord bent ??
no freaking way! ben nog niet levensmoe Zou jij voor E 10.000,- je ventje een dag lang laten geloven dat je bent vreemdgegaan?
Feesten in de zin van naar de discotheek gaan of carnaval vieren wel ja ! Anders niet. Zou jij voor 10.000 euro met de buurman mee willen?
ja! zou jij voor 10.000 euro je naakte lichaam verhuren voor een sex scene?(hoofd komt niet in beeld)
Nee, dat durf ik niet hoor hihi. Zou jij voor 10,000 euro een nacht alleen in een donker bos durven te slapen ?
Ja, al doe ik volgens mij geen oog dicht Zou jij voor 10.000 euro een andere, minder leuke, baan aannemen?
Nee, Gatssie hihi Zou jij voor 10,000 euro een jaar in een achterstandswijk (probleemwijk ) gaan wonen ?