heb ik ooit 4 jaar gedaan dus dat overleef ik wel zou jij voor 10.000 euro een uroloog willen assisteren?
haha oj ja hoor. ik ben verpleegkundige dussssssssss reuze interresant. Zou jij, een speech over komkommers houden voor 1000 mensen? haha moest toch wat verzinnen.
met alle plezier zou jij voor 10.000 euro een week lang met dezelfde maandverband kunnen lopen?(tijdens je periode natuurlijk he hahaha)
Nee, ze heeft het al aan haar hart Zou jij voor 10.000 euro de buitenkant van je huis roze laten schilderen ?
ow ja tuurlijk hahahahaa het is toch niet mijn huis zou jij voor 10.000 euro een klein papflesje (ongeveer 60 cc) met de heetste gemalen pepers kunnen opdrinken? in 1 keer
Zou het wel kunnen, maar geen idee of ik t overleef ihihi Zou je voor 10.000 euro iemand van zijn portomonee beroven?
ai moeilijk....pffffff maar moet toch ja zeggen.... zou jij voor 10.000 euro de potloodventer van de buurt voor 1 dagje durven uithangen.
niet eens voor een miljoen!!! zou jij voor 10.000 euro de bamkwak boterham opeten? voor de gene die niet weten wat dit is (en ik hoop niet dat je net gegeten heb) dat is een boterham met sperma van wel 10 verschillende mannen.
omg ! Nee ! gatssie haha. Wist ook niet wat het was Bedankt voor de uitleg, anders had ik misschien wel ja gezegt haha Zou jij voor 10.000 euro een vreemde man spontaan een kus durven te geven in een druk winkelcentrum ?
Ja, dat durf ik wel hihi Zou jij voor 10.000 euro aan je schoonmoeder vragen of ze een woknok heeft hihi ? Woknok ( wijd openstaande klets natte ochtend k*t ) Lang leve oh oh cherso haha
Haha, tegelijk! Maar ja, dat zou ik wel vragen. Mijn schoonmoeder is het hoofd van de tokkiefamilie volgens mij Zie voor de vraag, mijn vorige post.
Een maand lang water, geen probleem ! JA Zou jij voor 10.000 euro een maand lang sla, komkommer, en wortels als avondeten eten ?
Ja, is goed voor de lijn haha! Ik hoop dat ik het volhou Zou je voor 10.000 6 maanden aan algehele onthouding doen?
6 maanden??? Halleluja, nee! Zou jij voor 10.000 euro een half jaar lang iedere avond alleen maar voetbal kunnen kijken?