Nee, wil geen donor zijn of worden dus ook niet voor geld! of misschien dan toch wel...hmmmm haha! Zou je voor 10.000 euro je baas verrot schelden?
ahhhaaaa ik heb nu geen baas meer maar ja ik zou het wel doen (als ik daarna mocht mag zeggen waarom ik dat gedaan heb) hij was namelijk altijd lief. zou jij voor 10.000 euro de hele dag onbekende mensen opbellen met de vraag of dat zij jou 10 euro zouden willen lenen?
Oh JA dat durf ik wel aan Zou jij voor 10.000 euro bij een tankstation tanken, en wegrijden zonder te betalen ?
hahahah ja!! hahahahhaaaa zou jij voor 10.000 euro in je uppie met spandoeken en alle toeters en bellen bij de zeeman gaan protesteren dat hun ondergoed 20 ct duurder is dan bij de wibra?
zeker weten, en dan lekker een duur setje kopen van het geld! Zou jij voor 10.000 euro naakt bij je buurman voor de deur gaan staan en vragen of je van hem een handdoek kan lenen om je af et drogen omdat die van jou allemaal in de was liggen?
Nee, mijn buurman is mijn schoonvader haha Zou jij voor 10.000 euro per ongeluk je schoonmoeder laten struikelen ?
Nee dat is zielig Zou jij voor 10.000 euro een maand lang elke dag 10 minuten te laat op je werk komen?
hhahahahaa ja! zou jij voor 10.000 euro jouw vuilniszakken een maand lang bij de buren dumpen? en niks van dat geklaag aantrekken?
ja, zou jij voor 10.000 euro de man van je zus proberen te verleiden? (als je geen zus hebt, dan je beste vriendin) En alleen verleiden, je hoeft er niet mee naar bed of iets anders te doen.
Nee. Zou jij voor 10.000 euro een maand lang iedere dag friet eten? (Met de gevolgen erbij natuurlijk)
nee, dan ben ik daarna 10.000 euro aan dieetpillen kwijt haha zou je voor 10.000 euro een jaar lang aan de andere kant van NL gaan wonen en totaal geen contact hebben met vrienden en familie?
Brrrrr bah bah ieeeehh pijnlijk zeg. Wil wel maar kan het niet denk ik. Zou jij voor 10.000 euro een nacht als zwerver kunnen doorbrengen en buiten slapen?
Uhhm denk het wel, alleen als ik ze moet gaan wassen wordt het niets. Zou jij voor 10.000 een levende goudvis doorslikken?
Dat gaat me net iets te ver haha. Zou jij voor 10.000 euro een sekstape van je vriend/man met zijn ex bekijken?
WOW NEE, tot nu toe zou ik bijna alles doen maar dit nee. Zou echt stikjaloers zijn en daarna ruzie schoppen Zou jij voor de 10.000euro een week in je auto slapen?