No way! Zou jij voor 10.000 euro een dagje in een ouderwetse 'aussie' (glimmend trainingspak ) rondlopen? (en dan niet binnenshuis blijven natuurlijk!)
ahhahahaa ja zou jij voor 10.000 euro als een amy winehouse look a like de straat over gaan en zingen voor degene die het maar horen wilt
Ja (maar dan ging hij er daarna wel weer meteen uit) Zou jij voor 10.000 euro een half jaar de auto laten staan?
nooit! daar kan geen geldbedrag tegen op. zou jij voor 10.000 euro bij 5 mannen hun scheten met je mond durven opvangen? dus echt met je mond tegen hun poepertje aan en zij moeten dan een scheet laten. je moet wel je mond dichthouden totdat de smaak? weg is hihihih lekker smerig he hahahaaa
Aawwwh kom op joh! Verstand op nul mondje open. Het is zo voorbij hiiihiih Maaruh nee zou ik niet doen. Zou jij voor 10000 euro elke vrouw die je tegenkomt een geile blik toewerpen?
Nee Zou jij voor 10.000 euro je haar zwart-wit verven, maar dan echt de linkerkant wit en de rechterkant zwart. Dus echt 2 mooi verdeelde vlakken en dit dan een maand lang zo houden?
Ja (ondanks dat ik voeten vies vindt, heb ik dat wel over voor 10.000 haha) Zou je voor 10.000 euro in een volle trein ineens heel erge ruzie gaan maken met je partner? En echt met schreeuwen en schelden, alles erop en eraan