Whoeahahhahahaa....een jaar!!!!! Voor 10.000euro...mmmmm, ach what the heck..wrom ok nie zo hard groeit het bij mij toch nie meer...JA Zou jij voor 10.000 euro de gedragen onderbroeken van 100 zwetende mannen met de blote hand wassen?
owjee hmmmm, maar dan wel met heeeeeel heet water, hahah en daarna goed mijn handen wassen. Ja Zou jij voor 10.000 het hele jaar door de tuin bijhouden je buren
hahhahaha...geen idee sprong ineens in mijn (zieke)geest... Als mijn buurtjes niet te hoge eisen aan hun tuin stellen lukt me dat wel anders NEE Zou jij voor 10.000euro je account van zwangerschapspagina opzeggen?
Nee! Een kindje is onbetaalbaar! Zou je voor E 10.000 de koningin uitschelden voor trut? (ze moet het wel horen natuurlijk)
hmm nee, alleen omdat ze heel goed beveiligd is en er vast grote consequenties aanzitten. Zou jij voor 10.000 euro je gezin een maand alleen laten?
denk dat hun dat wel ff fijn vinden...ff rust in huis hahahahhaha maar nee..een maand vind ik echt te lang nu er een kleine hummel in huis is. zou jij voor 10.000euro met je hele hebbe en houwe op tv gaan?
Deze straat nee. Een onbekende straat andere plaats: ja. Zou jij op de 60ste nog een kind willen krijgen?
Nee. Juist voor E 10.000 wel trouwen Zou je voor E 10.000 24 uur achter elkaar onder de douche staan?
ja hoor,al zal ik wel behoorlijk uitgedroogd zijn zou jij voor 10.000 euro mee willen in een straaljager?
uuhhhh.....nee toch ma niet..(heb mn wilde jaren achter me gelaten) zou jij voor 10.000euro willen meedoen aan de tv auditie van Popstars?
hahah hmmm nee denk het toch echt niet. Kan dus echt NIET zingen. Zou jij voor 10.000 euro een week lang je schoonouders willen bedienen?
@ renate:hahhahha..en dan vind jij dat ik vreemde dingen verzin!!!!!!!!! ja een weekje vink nie erg, kheb een dot van een schoonmoeder1 Zou jij voor 10.000euro je laten opvullen met botox?
(haha soms schiet je wat te binnen he,....!!!) Nee, echt niet. Word je niet echt mooier op he. Zou jij voor 10.000 een nacht alleen in het bos willen slapen?
ieks!!!!!!!!!! neej das teveel natuur voor mij........ zou jij voor 10.000euro de voeten van een zwerver masseren?