Ja (mits ze wel ergens bij bekende zitten en goed worden verzorgd) Zou jij voor 10.000 euro strond van een mens in je gezicht kunnen uitsmeren en daarna meteen onder de douche afspoelen?!!
Ja dat kan ik wel.. Zal wel met een wasknijper op mijn neus gebeuren maar kan het wel, denk ik hahaha.. Zou jij voor 10.000,- een flyer maken waarop je je diepste geheim opschrijft en die dan bij vijf mensen die je niet kent in de brievenbus te doen, met afzender van jou...?
Neee, verschrikkelijk wil er niet eens aan denken... Zielig.. Zou jij voor 10.000,- blauwe(schimmel) muesli eten??
Nee, ben daar te schijterig voor.. ben altijd heel snel bang dat ik me ernstig bezeer of doodga en daarnaast ben ik heel erg tegen dierenleed. Zou jij voor 10.000 euro de rest van je leven geen chocola meer eten?
Ja hoor geen probleem Zou jij voor 10.000,- een maand lang zonder tv, auto, magnetron, oven en computer leven?
hmmm zonder computer, ja ik zou het wel doen maar krijg wel afkick verschijnselen zou jij voor 10.000 op een onbewoond eiland willen zitten (voor 2 weken)