hahhhahaha aan de overkant?? ja hoor geen probleem! zou jij voor 10.000euro je partner laten volgen door een prive detective
hmmmmm ja, want dat heb ik namelijk een tijdje gedaan hahaha...zwaar werk, maar verdiende wel goed! op je 17e Zou jij voor 10.000 euro een uur opgesloten zitten in een hele kleine ruimte?
och een uurtje is zo voorbij....snel verdient! zou jij voor 10.000euro de teennagels van je buurman af willen bijten?
nee joh ik heb een veels te leuke job.. zou jij voor 10.000 euro een week in/van de jungle willen leven met 4 onbekenden?
hahhah ja (ligt er wel aan wat voor optreden...dansen lijkt mij nou nie echt een aanrader hihii) zou jij voor 10.000euro van een brug de maas in springen?
proberen hahaha!!als het niet bevalt ben je te laat.. neej echt niet!! zou jij voor 10.000euro een lapdance geven aan je baas of buurman
als het nou een leuke zou zijn wel haha maar in dit geval neej niet bepaald Zou jij voor 10.000 een bizarre(mag je zelf invullen ) fotoshoot maken die landelijk gepubliceerd word?
hahaha als ik het zelf mag bepalen durf ik dat wel aan.. zou jij voor 10.000euro tegem de buurvrouw zeggen dat jij het met haar partner doet??
ja ik wel, ze komt er toch vanzelf achter... dus ja kan ik het net zo goed zelf vertellen hoort ze tenminste niet van een vreemde. Zou jij voor 10.000 euro een week lang niet eten (Vraagstelling is bedoeld voor als je in goede gezondheid bent en niet zwanger zou zijn/bent.) en alleen maar 2 liter water mogen drinken per dag?