Ohw gatverrr....CHILLIN !! WAT DENK JEZELF...is wel vies he..neej dat doek voor al het geld op de wereld niet. zou jij voor 10.000euro sambal opsnuiven?
"neuhh ik hoef nie met mn kupke op de tv.. zou jij voor 10.000euro 4 weken zonder je geliefde/kind op reis gaan?
hahahaha ohw ja dat zou ik voor dat geld wel willen doen... zou jij voor 10.000euro een dakloze een week in huis nemen?
Ja hoor dat zou ik dan wel willen doen, mag ik dan wel zelf de plek uitkiezen waar ik dan als dakloze verblijf? Zou jij voor 10.000 euro 1,5 maand lang niet bellen, internetten, tv kijken, niks op de computer doen (wat voor 1 dan ook)...?
Neeeee dan verveel ik me dood hihihi Zou jij voor E 10.000 24 uur buiten in de regen / wind / storm / onweer / hagel willen zitten of staan? (Nee je mag niet onder een afdakje oid staan zitten, en ook geen capuchon oid )
Nee ik mag eerst hopen dat ik zwanger word . Zou jij voor 10 .000 euro je leven hier in Nederland verruilen voor het buitenland?
nee, never, nooit, niet... beh... Zou jij voor 10.000 euro een jaar geen contact met je kind(eren) hebben?