ik zou wel willen maar ik betwijfel of het gaat lukken zou jij voor 10.000 euro een restaurant uitsneaken zonder te betalen?
ligt eraan op wat voor manier het eng is (een attractie met levende slangen (al dan niet achter glas) never nooit niet, een attractie die hoog, laag, snel, op de kop, etc gaat wel) zou je voor 10.000 euro 3 uur onderweg van/naar het werk willen reizen?
Binnen in je huis (het gebouw, dus ook niet de tuin in enzo): nee. Niet naar de "buitenwereld" gaan: ja hoor. zou jij voor 10.000,- gaan skydiven?
als ik zelf mag bepalen welke richting ik het om gooien dan een ja. zou jij voor 10.000 euro je partner zijn/haar lievelings kledingstuk weggooien?
Haha alleen als hij / zij er niet is Zou jij voor E 10.000 een wildvreemde op straat een harde mep tegen zijn / haar hoofd geven?
ja en dan daarna wel sorry zeggen voordat ik zelf ook eentje krijg hahahhaa. Zou jij voor 10.000 euro naakt op een billboard langs de snelweg willen staan ?
Ja en dan van die 10.000 euro net zo lang op vakantie gaan totdat iedereen het weer vergeten is. Zou jij voor 10.000 euro zwemmen in een zee vol haaien?
als ze net gegeten hebben wel zou jij voor 10.000 euro de hal van een ziekenhuis inrennen,heel hard:dokter!roepen en dan kijken wie zich allemaal omdraait?