Voor 10.000 euro? Denk het wel, makkelijk verdient maar daarna wel ff flink tandenpoetsen en spoelen....... Zou jij voor 10.000 euro verhuizen naar het buitenland? (buiten europa)
Nee, zou het niet kunnen om zover bij mn fam. en vrienden weg te gaan! Ook niet voor meer geld! Zou jij voor 10.000 euro één nacht tussen de spinnen, muizen en ander ongedierte slapen?
Als ik garantie zou hebben dat ik écht slaap! Anders : No way! Zou jij voor 10.000 euro karaoke zingen in een gevulde Amsterdam Arena met alle oogjes op jouw gericht?
JA, als ik begin te zingen, loopt of rent toch iedereen weg hihi Zou jij voor 10.000 euro parachutespringen als je bangt bent om te vliegen?
Hmm ligt eraan hoe dat in beeld komt en of ik de enige ben.. als ik naakt met 100 vrouwen of een strand moet lopen bijv..dan zou ik dat wel doen, maar als het een naaktreportage met close ups is, dan niet! Zou jij voor 10.000 euro een maand lang elke dag alleen maar patat en frikandellen eten ?
Nee, dan ben ik dadelijk een tonnetje en is ook niet gezond voor ons ukkie. Zou jij voor 10.000 euro je hoofd kaal laten scheren?
Nee, dat echt niet! Zou jij voor 10.000 euro een maand lang in je eentje op een onbewoon eiland zitten met helemaal geen spullen dus dat je echt moet overleven?
Nee (ben al bang voor een minispinnetje, laat staan wat er daar allemaal rond loopt als er geen insecten enzo waren zou ik dat best doen als er fruitbomen zijn en vissen zwemmen ) Zou jij voor 10.000 euro mee doen aan een medische onderzoek?
Ligt eraan, wil best meewerken aan een onderzoek maar dan wel zonder experimenten anders zou ik niet mee doen. Zou jij voor 10.000 euro een kip slachten?