Nee. Zou jij voor 10.000 euro de leraar van je kind omkopen zodat je kind naar een hogere school zou mogen?......
Dat zou echt van de omstandigheden afhangen, als je toch al weet dat het een aflopende zaak is: Ja. Geloof je dat je met deze man oud zou worden: Nee. Zou je voor 10.000 euro je hele huis, van binnen en buiten zwart schilderen? (incl. ramen)
No way! We hebben net in ons nieuwe huis alles netjes geverfd enz . Zou jij voor 10.000 op de PVV stemmen?
Nee. Zou jij voor 10.000 euro je huis compleet opnieuw laten inrichten door je man/vriend in zijn smaak?
Poeh.. eng!! Voor een dagje wel hoor! Maar langer zou ik dat best eng vinden... hmm twijfelgevalletje! Zou jij voor 10.000 euro een treinreis maken naar Barcelona, zonder eten en drinken ?
nee niet door mn directe buren (zijn lief hoor daar niet van), die van de hoek wel,das een aannnemer en die 10000 zijn voor mij dan toch zou jij voor 10000 een jaar niet op internet gaan ?????????
Haha eitje! Ik kijk amper tv JA dus! Zou jij voor 10.000 euro jezelf een nacht verstoppen in een gesloten winkelpand ?
Voor 10.000 euro? Ja hoor, als ik maar wel een mooie muts eroverheen mag zetten! Zou jij voor 10.000 euro beloven de rest van je leven 2x per week vrijwilligerswerk te doen bij een daklozecentra?
Poeh!! Als ik nog 56 jaar 2 keer per week werk en 50 euro per dag krijg... heb ik 72800 euro verdiend.. Maar om die 10.000 euro te krijgen zou ik daarna nog jaren moeten bijwerken... Nee!! No deal Zou jij voor 10.000 euro de ramen lappen van alle begaande huizen in de hele stad ? (zonder flats)
Nee, dan wil ik er toch wel wat meer voor hebben! Als ik kijk wat die glazenwassers hier al voor één raampje vragen.. Zou jij voor 10.000 euro een week doorbrengen in de gevangenis, dus echt als gedetineerde?
Ja, waarom niet eigenlijk? Het lijkt mij wel leuk om een kijkje in de keuken te nemen. Maar zou wel graag in een lage beveiligingsding zitten voor vrouwen! Zou jij voor 10.000 euro zweren dat je NOOIT meer iets van de H&M zou kopen(krijgen), niet tweedehands, niet via internet, niet via de winkel....