Hangt er denk ik vanaf wat voor een,.. Als ik écht zeker weet dat het geen kwaad kan, en t beestje dood is. Ja waarom niet? 10.000 euro met 1 hap, dat is bijna voor niks. Zou jij voor 10.000 euro je zoon een jaar in meisjeskleding naar school laten gaan?
Ik heb geen zoon, als ik een zoon zou hebben zou ik dat niet doen. Zou jij voor 10.000 euro een stuk van je huid afstaan???
On topic:ja ik zou voor 10.000 euro een stuk huid afstaan,moet dan wel naar iemand gaan die het echt nodig heeft. Zou jij voor 10.000 euro een bedorven ei eten?
Nee! Zou jij voor 10.000 euro alles achter je laten en met je gezin naar het buitenland verhuizen met de belofte om nooit terug te verhuizen naar Nederland?
Nee! Zou jij voor 10.000 euro een week lang met dezelfde luier rondlopen? (Jijzelf dus, en nee: Niet verschonen!)
Als het op een maandag is, en er geen klanten zijn : Ja hoor! (nee natuurlijk niet hahaha) Zou jij voor 10.000 euro een smiley op je neus laten tatoeëren?
Ja, in mijn oor en daarna weer dicht laten groeien Zou jij voor 10.000 euro 1 jaar overal naar toe gaan op de fiets of tevoet?
Nee, ik zou mijn kind nooit afstaan! Zou jij voor 10.000 euro 1 week op vakantie gaan op een nudistencamping?