Heb jaaaaaren gespaard op het haar wat ik nu heel lang heb,(op mijn hoofd dan he ) maar toch.. ja! Zou jij voor 10.000 euro een hartaanval faken in een ruimte vol met mensen?
Nee, doodeng (ben nogal gelovig en denk dat het daar dan erg spookt ) Zou jij voor 10.000 euro een tatoeage laten zetten met je naam van je beste vriend(in)?
nee zou jij voor 10.000 euro 1 avond een als buffet gebruikt willen worden?Dus dat je lichaam word gebruikt om eten op te leggen ed?
Nee (maar zou hem voor 10.000 euro wel aan mijn man geven) Zou jij voor 10.000 euro gebodypaint door de stad lopen?
Zeker weten! Niet dat ik daar zo gek op ben maar voor 10000 euro vind ik het een kleine moeite. Zou jij voor 10000 euro een week leven als een dakloze
ja hoor,ben dan waarschijnlijk niet de enigste zou jij voor 10.000 euro een avondje achter de bar staan in een ruige tent met bikers,zeelui en dat soort volk?
Ja hoor, geen probleem, lijkt me wel gezellig Zou jij voor 10.000 euro een week lang niet kunnen praten, tegen niemand?