hahahha...denk dat je zonder adres niet verder komt dan het postkantoor...maarre...lijkt me wel super spannend dus denk dak voor een "ja" ga. zou je voor 10.000euro jezelf "blind" laten tatoeren (dus je weet niet wat erop je lijf komt te staan)
Nee, zet daar maar een nulletje achter, dan denk ik er over na! Zou jij voor 10.000 euro een jaar (met partner) zonder geld in een arm land gaan wonen/survivallen? (je krijgt het geld natuurlijk achteraf)
neuh als je me dat 6jr geleden had gevraagd had ik volmondig JA geschreeuwd, nou niet meer. zou jij voor 10.000 euro een 3 weken in hongerstaking gaan??
Jahoor, vaak de bok geweest op feestjes (bij mij thuis) en voor 10.000 mag t ook van n vreemde zijn.. Zou jij voor 10.000 je hele rug (echt je hele rug.) vol laten tatoeren met allemaal foto's van je zoon/dochter?
ohw my god !!!!!!!!!!! NEE...voor al het geld in de wereld nog niet! zou jij voor 10.000euro je kind aan een voor jou vreemde omaatje toevertrouwen
No way hoor!! Zou jij voor 10.000 euro... proefkonijn willen zijn voor (nog ongeteste) geneesmiddelen tijdens je zwangerschap?
Ja.... (edit: wel pas als ik zelf klaar ben en geen kinderwens meer heb..) Zou jij voor 10.000 je laten uitkopen op je werk?
ohw neej........heb het er veels te veel naar mijn zin!! maar zou ik er om wat voor reden dan ook toch uitgekieperd worden....tja dan pak ik het bedrag wel aan.. zou jij voor 10.000euro je grootste geheim delen met een tijdschrift (niet anoniem)
als ik het zou doen dan doe ik het onbetaald...dus een NEE voor deze dame zou jij voor 10.000euro dikke groene snot uit 3 verschillende neuzen voor een publiek van 10.000 mensen opeten??
Ach jawel...hap-slok-en weg. (Leuke straf voor 'The Pain Game') Zou jij voor 10.000 euro uit een vliegtuig springen met een parachute? (GAAF!)
IEKKSSS............alleen bij het lezen van jou antwoord begin ik bijna te kokken....<-----heeft snotvrees heb het gedaan in Afrika, kreeg er geen geld voor maar moest zelf betalen!! prachtige ervaring maar nooooooooooooooooit meer...ook niet voor 10.000 euro. zou jij voor 10.000euro in een bak vol haaien durven zwemmen
Ja hoor, nooit meer naar de tandarts, maar wel tanden trekken onder narcose (panisch voor de tandarts) Zou jij voor 10.000 euro de banden van je buren's auto lek prikken?