Ja (of zijn ze daar echt metteen zo dat ze erop slaan? dan niet ) Zou jij voor 10.000,- een half uur in een bad vol met rotte eieren gaan zitten?
Uhm nou nee eigenlijk niet nee (@lindaatje, uhm ik zou het niet erop wagen wahahaha vooral niet als er die-hard AFCA suporters zijn.) Zou jij voor 10.000,- een maand lang op alles alleen maar ja zeggen?
@ Soesje1986: Ohw haha oke dan is mijn antwoord op die vraag NEE Ja dat zou ik wel doen Zou jij voor 10.000,- je kaal laten scheren?
Ja hoor, dat groeit vanzelf weer aan. Zou jij voor 10.000,- het water van een vissenkom die al 3 weken niet verschoond is, opdrinken?
jahoor Zou jij voor 10.000euro in een bak volle dooie vissen zwemmen? en je moet daar max 2 uur inzitten.
Nee Zou jij voor 10.000 euro je middelvinger opsteken en alle nare woorden die je maar kent, zeggen tegen een politieagent?
Niet in mijn eigen woonplaats, verder uit de buurt wel (denk ik haha) Zou jij voor 10.000 euro je man het met een andere vrouw laten doen? En toekijken? (je mag niet mee doen)
Nee Zou jij voor 10.000,- een week op vakantie gaan en in de krant zetten dat je weg bent en alle deuren open hebt gelaten?
jawel hoor is bij mij toch niets te halen (tenminste niet van waarde) Zou jij voor 10.000,- een maand lang in een klooster gaan wonen?