nee dank u zou jij voor 10.000 euro in het zicht vd buren uit hun vuilnisbak eten,terwijl je gekleed bent in vodden?
Ja direct doorslikken xD!! Zou jij voor 10.000 je bilnaad laten epileren in het bijzijn van 5 vreemde mensen (die je erna nooit meer zult zien, hoop je dan)?
Uitlenen..?aan wie?? hahaha denk dat ie zelf voor dat geld ook wel wilt..dus ga ik voor een "JA" zou jij voor 10.000euro de ongewassen voeten van een zwerver willen masseren?
jazeker, heb ik zelfs voor niets gedaan zou jij voor 10000 euro in een soort big brother huis gaan zitten voor 3 maanden?
op zich wel, maar zonder kindje(s) zéker niet! zou jij voor 10000 undercover in de maffia infiltreren?
hihi nee, ben ik veel te bang voor zou jij voor 10.000 euro live op tv bevallen met alles volop in beeld?
achter het stuur? mmmm denk niet dat het goed komt.... maar achterop, ik vind prima voor 10000 doe ik het zeker. Zou je voor 10000 olifanten verzorgen en dan echt in het verblijf?
zoow dies ook goor!! neej geen rauw kikker in mijn lijf... zou jij voor 10.000 euries je nier afstaan?