oiii....dan heb ik aan 10.000 euro nie genoeg..dus NEE (maar als het geheel gratis is en manlief wil mee..dan ga ik er eens ernstig over nadenken) zou jij voor 10.000euries uit een vliegtuig bunjee willen jumpen?
??? is dat mogelijk??? als er al meerdere voorgangers zijn geweest en het is verantwoord dan doe ik het wel zou jij voor 10.000 euro nooit meer op internet komen?
nooit is wel erg lang he..nee dus zou jij voor 10.000euries je partner alleen in een donker bos achterlaten?
ja hoor, hij is sterk en kan goed de weg terug vinden zou jij voor 10.000 euro gaan verhuizen naar een kleinere woning?
graag!alles is beter dan de kamer waar ik nu zit... zou jij voor 10.000 euro een jaar in een ghetto wonen?
nee, toen ik nog geen kinderen had misschien wel, maar nu met kids zeker niet... zou jij voor 10.000 euro een kunstgebit nemen en dus al je gezonde tanden eruit laten trekken?
haha,laat ik nou net toevallig zelf bijna al mn kiezen kwijt zijn omdat ze verrot zijn(laat de boel renoveren)dus ja,als ik geld toekrijg helemaal want nu kan ik alleen de voorkant laten doen maar wat een resultaat zou jij voor 10.000 euro een week in een lijkenhuis werken?
ja hoor, zal het wel eerst heel kort knippen zou jij voor 10.000 euro een bekertje urine van jezelf opdrinken?
Ja hoor dat durf ik wel als ik er niet ziek van kan worden haha! Zou jij voor 10.000 euro een raam zemen in New York? heel hoog boven (denk aan een hele hoge flat) en dan 1 raam en dan mag je weer naar beneden
ok wil ik wel proberen hihi zou jij voor 10.000 euro 1 dag concierge willen zijn op een middelbare school?
Nou nee heb een insecten en spinnenfobie brrrrrr Durf jij voor 10.000 euro in een winkelcentrum op je badlaken te gaan liggen met je bikini aan en je insmeren met zonnebrandcrème?