ik zou smoeder gwoon verwijderen, waarom niet ze vraagt er toch zelf om, en ze zegt zelf het niet goed te snappen, tja, als smoeder nou wou dat je die ander ging verwijderen, nee dan had ik dat niet gedaan, maar ik zou dus zonder te veel poeha smoeder verwijderen. of die vage vriend als je er verder niets mee hebt, en met smoeder wel een goede band hebt, hier hebben we ook 1 familielid niet in de faceboeks en hyves staan omdat ze grote problemen heeft met tante en oom en die ook aardig zwart praat. (veel meer geflikt als dit alleeen hoor) maar 80 procent van de familie heeft der overal uitgegooit, tja waarom niet. maak ik niet zo`n probleem van.
Ligt aan de ernst van de situatie,als mijn schoonmoeder door iemand heel erg veel pijn is gedaan en daar niet meer aan herinnert wil worden kan ik me voorstellen dat ze daar geen zin in heeft.Natuurlijk kan ze het nog wel op een normale manier vragen,daar zou ik wel van zeggen dat ik dat niet zo op prijs stel,de manier waarop!
Kan je schoonmoeder niet beter jou uit haar lijst zetten, heeft zij geen last van je hyvesvriend en jij geen last van een bemoeiende schoonmoeder die jou vertelt wie je wel en niet op je hyves mag hebben? als ze al niet goed weet hoe het allemaal werkt, waarom begint ze er dan aan?
laat lekker zelf bepalen met wie jij contact wilt en vrienden mee wilt zijn!! als ze er zoon probleem mee hebben dan zijn zij je vriendschap niet waard. laat nooit je vrienden kiezen tussen 2 mensen wat dat loopt altijd verkeerd af. mijn schoonouders hebben een flinke ruzzie met tante van mijn vriend. met bijde hebben we nog gewoon goed contact en ondanks dat ze elkaar niet kunnen luchten laten ze ons wel in onze waarde. wij gaan niet kiezen en zijn ze er niet mee eens dan kunnen ze zelf kiezen. wel laten ze merken dat ze het niet leuk vinden dat we contact hebben met de andere partij maar negeer dat gewoon. wil er niet tussn staan
Ik snap dat schoonmoeder "vrienden" wil blijven met jou. het is toch leuk om zo af en toe op de hoogte te blijven van je schoondochter en als jij zelf ook niks hebt met diegene dan kies je toch voor je schoonmoeder?
ik doe dat andersom eigenlijk. ik zou nooit een fam lid op mijn hyves of wat dan ook toelaten. stukje privé van mezelf, met mensen die ikzelf uitkies om mee om te gaan.
Ik zou diegene wel verwijderen, en m,n s moeder erin laten staan. Helemaal omdat je met diegene toch geen contact hebt. Als je wel goed contact zou hebben met diegene had ik mijn s moeder verwijdert.
Ik zou niet iemand verwijderen uit mijn lijst, als ik er zelf geen reden voor had. Als ze er een probleem mee heeft kan je jou verwijderen, dan heeft ze geen last meer van jou vrienden. Misschien heeft ze daar niet aan gedacht, ik zou het voorstellen.
ik snap het probleem ook niet, en volgens mij leest ook niet iedereen goed. Ts haar schoonmoeder vraagt of zij haar eruit wil gooien omdat ze niet met die andere persoon geassocieerd wil worden en ze weet niet hoe ze zelf dat moet doen. Dan verwijder je je schoonmoeder toch, waarom wil je dat per se niet. Ze vraagt het toch zelf.
Oh, dan had ik het niet goed begrepen. Dan zou ik schoonmoeder er meteen uit gooien. Als ze dat gevraagd heeft respecteer ik dat en ontvriend ik haar.
Ik heb ontzettend problemen met een ex van vriendlief, het is gewoon echt een gestoorde gek. Nu heeft een collega van vriendlief/en goede vriend haar gezellig op hyves toegevoegd omdat ze met het werk elkaar een keer zijn tegen gekomen En hij weet hoe gestoord zij is en stalkt enzo en toch gedaan ik heb hem er zonder pardon uitgegooid omdat ik niets maar dan ook niets met haar te maken wil hebben en haar nog geen kiertje in mijn leven gun via via ik kan me dus indenken hoe iemand zich voelt.
Ik ben een typje dat zich niet graag de wet door een ander laat voorschrijven. Kan me zo voorstellen als dat op een gebiedende manier wordt gevraagd, dat je dan denkt 'aju paraplu, zoek het fijn even zelf uit'. Ik zou alleen van zoiets als facebook never nooit niet zo'n verhaal maken, gaat toch nergens over...
Het is bij mij nu niet echt meer duidelijk wie je moet verwijderen Als je sm gezegd heeft om haar zelf te verwijderen dan zou ik het gewoon doen. Het is haar keuze dat zij niet met die andere persoon geasioceerd (volgens mij schrijf ik het zo niet goed) te worden. Maar als je sm zegt dat jij die andere persoon moet verwijderen dan zou ik eerst vragen waarom je sm er z'n grote probleem mee heeft. Als jij het een onzin reden vindt dan zou ik het niet doen. Als jij het een terechte reden vindt dan zou ik het wel doen,maar er wel bij zeggen dat je de toon waarop ze het zegt niet prettig vindt en of ze er de volgende keer (als het ooit weer voorkomt) hier rekening mee kan houden. Sccs iig met je keuze.
Ik zou niet iemand anders laten bepalen wat jij met je social media doet. Persoonlijk gebruik ik dit om contact te blijven met mensen die ik anders maar 1 keer in het jaar spreek. Ik gebruik het niet om ruzie mee uit te vechten. Mensen die misbruik maken van mijn vertrouwen verwijder ik wel direct. Ik zou alleen op verzoek van je sm het niet doen. Tenzij je erachter komt dat die ander persoon via jouw pagina toch misbruikt maakt van jouw vertrouwen. Bijvoorbeeld dat ze ooit in de ruzie met je schoonfamilie dingen gaat gebruiken, die ze via jouw fb of hyves achter is gekomen... Jammer genoeg spreek ik hier uit ervaring. Vandaar dat ik het met je deel