dat weet ik eerlijk gezegd niet.. Maar ik had niet de intentie om het uit te proberen ik weet dat als hij daar weet van krijgt het over is. Logisch.. En mijn vriend en mijn dochter en ongeboren kindje zijn mijn wereld dus nee ik zou zoiets nooit doen.
Mijn man heeft mij ooit gevraagt mijn mond te houden erover mocht het gebeuren. Maargoed, het is nooit gebeurt en gaat ook niet gebeuren (denk ik).
Ik weet het niet ik heb het nooit meegemaakt dus ik kan er geen antwoord op geven. Er zijn een paar dingen waar ik ooit over gezegd heb hoe ik wel of niet zou reageren of wat wel en niet zou doen tot ik er zelf voorstond. Toen liep het wel even anders dan ik, onwetend toen, had vooropgesteld.
Ik zou het wel kunnen, maar afhankelijk van de situatie zou ik me afvragen of ik het zou willen. Ik weet dat ik het kan, omdat ik wel eens vaker grote zaken geheim heb gehouden (wat overigens niet van toepassing is op mijn huidige relatie, laat staan met vreemd gaan te maken heeft ). Het is een keuze / afweging die je maakt. Moet ik wel zeggen dat ik blij ben die keuze en/of afweging nu niet te hoeven maken
Nee! Ik zou dat echt nooit kunnen. Ik ben een ontzettende flapuit en ik deel alles met m'n vriend. Ik kan echt geen geheimen voor hem bewaren.