Ja hoor voor een keertje, hartstikke leuk voor ze Ik mocht het vroeger ook weleens. Ik had ook altijd goede cijfers en kon het best missen. Ook schreef mijn moeder heel vaak een briefje voor zogenaamd dokter/tandarts/fysio tijdens gym, had ik een hekel aan ben haar nu nog dankbaar haha
Had altijd heel veel problemen met mijn gymleraar. Heb daar ook ruim een half jaar voor gespijbeld met toestemming van mijn ouders. Om nu voor elke wissewasje te spijbelen vind ik ook weer niet kunnen maar ik zeg niet gelijk mijn kind mag niet spijbelen. Hangt heel erg van de situatie af.
Haha, hier ook, ik zou met een bios avondje heeeeeeel blij zijn,als m'n zoon dr om vraagt. Kan altijd erger..... Ach, en voor n keer, moet kunnen hoor. Maar dan wel duidelijk erbij vermeld dat t eenmalig is!!! Laat dat duidelijk zijn!
nee mijn kinderen zouden niet mogen op een door de weekse dag doe dat maar lekker in het weekend en anders maar als je oud genoeg bent of je diploma in je zak hebt eerder is het gewoon school en je best er voor doen dan ben ik maar ontaarde moeder maar t is wel t beste voor ze
Mijn zoontje is nog niet zo oud, maar ik vind het wel heel veel van de situatie afhangen. Eenmalig moet toch echt een keertje kunnen als mijn zoontje voor de rest zijn best doet op school en goed mee kan komen.
+1 At the end of the day... Comminucatie en compromis kom je verder mee dan verbieden en ze doen het stiekem met de gevolgen van dien..
Ja van mij zou het voor een keer op die leeftijd wel mogen. Ik ben heel streng opgevoed en deed dus stiekem dingen waarinder spijbelen en stiekem uitgaan ( zei dan dat ik bij ...bleef slapen en na veel gezeur mocht dat) Maar goed dat wil ikdus niet voor mijn kids. Streng tot op zekere hoogte
ja die van mij zou dat ook mogen voor een keertje. dit is maar 1x dat ze dit doen die film marhaton dus als mijn kind daar heel graag heen wil zou ik zeggen ga maar. Ik ben zelf ook makkelijk opgevoed en heb nooit iets stiekem hoeven doen. resultaat ik rook niet ik drink bijna nooit alcohol en heb nog nooit drugs gebruikt, als ik dan na vriendinnen om me heen kijk die nooit iets mochten nou die waren helemaal ontspoort, stiekem roken blowen afgeladen dronken in de stad lopen als ze niet thuis sliepen enz ik had zelfs een vriendin die mocht geen truitjes aan wat iets te bloot was nou die stopte in haar tas de hoerigste kleren en dan kleden ze zich om en n*eukte er op los hahaha echt erg.
Van mij zou ze mogen gaan als ze echt wilt,maar met de voorwaarde dat ze de dan nadien wel naar school gaat. Ze zal misschien moe zijn,maar dan moet ze de avond erna maar vroeg in bed kruipen. Ik sta zelf in het onderwijs en je houdt niet voor mogelijk om wat voor domme redenen ze allemaal thuisblijven!
Tjah op die leeftijd doen ze t toch wel. Denk voor een keertje dat ik het wel ok zou vinden mits alles op school verder goed ging, en inderdaad de volgende dag gewoon weer naar school! Al zou ik me wel even goed gaan afvragen waar het mis is gegaan in de opvoeding als ze naar zo'n verschrikkelijk slechte filmreeks willen.
Tot laat een keer naar de bios vind ik tot daaraantoe (en dan idd de volgende dag geen lessen missen), spijbelen ga ik niet helpen of goedkeuren.
Tja weet je het zou echt helemaal van de situatie afhangen, heb ik tegen die tijd een mannetje dat het hartstikke goed doet op school en thuis, netjes gedraagt en luistert en hij zou helemaal idolaat zijn van die film, dan zou hij daar in overleg zeker heen mogen, wordt gehaald en gebracht. Maar zou het meelopen zijn van iedereen mag vrij van school dus wil ik dat ook dan is het antwoord NEE. Vind dit dus een lastige . Zou dus hier echt afhangen van de situatie ben in principe tegen zo maar vrij van school maar stel hij wil naar zijn favo band, wat voor ons andere kant van het land zal zijn, en hij moet tot lang naar school en er is geen andere mogelijkheid dan zou ik dat wel regelen voor hem.
Als mijn zoon/dochter naar de bios wilt tot 2 uur. Prima maar je komt gewoon op tijd je bed uit om naar school te gaan.. Kun je dat niet? Dan ook niet naar de bios. En spijbelen ga ik niet goedkeuren dus dat doen ze maar als ik er niks vanaf weet en blijf weten..
Als mijn kind een keer naar een evenement of concert zou willen, dan misschien wel. Maar echt als uitzondering!