Zou jullie het Mailen ( marktplaats )

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMonsters, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

vast wel iemand die het bied hahaha

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    iemand hier die mee leest nu ineens me bod verwijderd:p

3. Nouja, uiteindelijk wél dus, omdat het bij de oorspronkelijke winkel is uitverkocht. Dan ben je afhankelijk van zo'n verkoper, om toch aan je spullen te komen.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach doen ze ook met kerstpakjes, heb haar wel een gemaild ze vroeg veeeeel meer en zei ja onzin biedingen zijn onacceptabel en worden per direct verwijderd, maar nieuw (dit was 2e hands) lagen ze voor 2,50 in de winkel!!! profiteur!

5. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik snap het probleem niet zo. Is dit juist niet wat men bedoelt met 'vrije markt economie'? Als je het wil hebben dan koop je het voor de vraagprijs, zo niet, dan niet. Simpel!
    Daar lijken mij geen 'wraakacties' voor nodig eerlijk gezegd...

6. tulip

tulip Niet meer actief

nee, ik kan mij daar nu ook niet druk om maken. Ik heb ook al iets duurder verkocht dan ik het aangeschaft had, ik zet erop bieden, moeten die mensen zelf weten...

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Lol

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb 1 keer gemaild naar iemand die kaartjes voor Michael Bublé verkocht. Hij had er bij gezet dat het concert in de Ahoy was, terwijl hij toch echt in het Gelredome stond.

Er zullen maar mensen zijn die denken leuk in de ahoy en dan een kaartje kopen voor een concert dat minstens 100km van de ahoy afligt.

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

hier ook! gelukkig heb ik de mazzel dat ik altijd op tijd weet wanneer de officiele kaartverkoop begint (ben daar ook erg blij mee :D)
    zo kun je voor de normale prijs heel goed zitten, en de kaartjes zijn ook betrouwbaar. het kost je alleen 5 minuten stress om de kaartjes te bestellen.;)

Nu ook weer, ik zit bijna vooraan bij Michael Bublé, de duurste kaartjes zijn schrik niet 104 euro incl. verwerkingskosten ed. okee ik vind het ook erg prijzig, maar ik heb het er voor over! nu zag ik een dag later alweer van die illegale ticketbureau's waar je voor zo'n zelfde kaartje meer als 200 euro per stuk betaalt. :$ En dan is het maar afwachten waar je zit en of ze echt zijn!

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Deel Deze Pagina