Over 2 weken vertrekken wij lekker naar de zon met onze 2 waterratjes. Nu was ik aan het zoeken of er nog een alternatief was voor de zwembadjes. Toen kwam ook op de puddle jumper. Op youtube ziet het uit alsof het een heel handig zwemvest is, waarmee ze goed blijven drijven. Ik laat ze uiteraard niet alleen in het zwembad maar dit lijkt me wel heel handig. Heeft hier iemand ervaring ermee? Love4Kidz » Alles op het gebied van kinderen
Nog geen ervaring, ziet er wel handig uit. Al zou ik ze nooit alleen het water in laten gaan! Ik volg dit topic effe.... liefs Pluisje
Nee ik ook niet! Maar ze blijven hier volgens mij beter mee drijven dan met gewone bandjes. Je kunt ze een aantal jaar gebruiken. Ik hoop dat iemand hier al ervaring er mee heeft.
Een meisje van zwemles had dit een tijd. Sinds kort heeft ze gewone bandjes en gaat ze in het zwembad helemaal los. Ze durft en kan veel meer! Ik heb zelf geen ervaring maar ik zou toch voor bandjes gaan.
vrienden van ons hebben het voor hun zoontje van 3 en die zijn er super tevreden over ! Wij hebben hem dus ook gekocht en vertrekken morgen naar Spanje dus daarna kan ik het je vertellen. Sanne heeft ze wel al ( in huis ) aangehad en vind het in ieder geval leuk..
Waarom zoek je een alternatief voor zwembandjes? Nadeel met zoiets lijkt me dat ze alleen maar rechtop in het water kunnen.. op hun buikje zwemmen gaat niet door dat drijfding. Lijkt mij eerlijk gezegd helemaal níks!
Wat ik van de zwemjuf heb begrepen zijn die dingen gevaarlijker dan bandjes... Als ze bv eerst met hun hoofd in het water terecht komen, kan het gebeuren dat ze zo blijven drijven... dat moet je niet willen! Mijn inziens zijn bandjes het makkelijkste voor ze, en kunnen ze goed bewegen
mij zoontje wou geen bandjes om vond hij te strak telkens huilen nu heb ik die puddle jumper echt geweldig dat ding hij blijf goed drijven beter als met die bandjes het zit fijn niet strak maar wel goed vast ik zelf vind het echt fijn