Mja ik vind centerparks toch net anders dan Frankrijk Maarja hier is dat geen probleem... S-ouders aan naar landen als nepal, China, Cambodja, zuid Amerika etc... Dan neem je wandelschoenen mee en zeker geen kleine kinderen.
Nee echt niet! Ik kan mijn kleintje zo lang niet missen! Daarnaast zien we mijn schoonouders niet zo vaak omdat we zelf niet zo'n geweldige band met ze hebben. Als je nou een opa en oma hebt die heel erg close zijn met de kleine en dat gaat altijd goed dan zou ik er al anders in staan. Mijn eigen ouders krijgen hem sowieso niet mee, nog geen autoritje van tien minuten. Zij vinden het normaal om een kind los op de achterbank te vervoeren en hebben dat ook een keer gedaan, ik vertrouw ze voor geen meter met mijn kinderen, wie weet wat ze nog meer wel vinden kunnen wat hartstikke gevaarlijk is.
Mijn schoonouders zijn gescheiden. Mijn schoonmoeder eventueel als ze ook mijn schoonzus meeneemt. Maar denk eerder aan de opa's (pap is hertrouwd met een man) want daar logeert ze ook regelmatig. Maar denk dat ik dan wel liever heb dat ze eerst een paar dagen NL proberen gezien zij dan met de camoer op vakantie gaan. Puur om te kijken of ze kamperen wel leuk vindt. Verder alleen maar leuk voor je zoontje. Ik deel de mening 'allen op vakantie of niet' niet. Sterker nog, onze dochter gaat al regelmatig uit logeren sinds ze 3 maanden was. Vorig jaar zelfs 10 dagen toen wij, na 2x een bbz mee gemaakt te hebben, echt even een break konden gebruiken. Wij zijn toen 8 dagen naar Portugal geweest, zij heeft de tijd van haar leven gehad bij opa's en oma's. We vinden het belangrijk dat ze weet dat er meer mensen zijn die veel van haar houden, die voor haar zorgen en leuke dingen met haar ondernemen. Daarnaast genieten wij dan af en toe een paar dagen van elkaar en de extra tijd.voor jezelf. En, ook belangrijk, de opa's en oma's genieten ook volop. Iedereen blij! Dus ja, het had bij ons ook zo gekund dat ze een weekje mee wad gegaan op vakantie, al twijfel ik wel aan Frankrijk. Liever NL of net over de grens in DU of zo. Jullie allemaal veel plezier en kleine tip. Zolang hij er niet om vraagt ook niet naar jullie laten bellen. Xxx
nee zeker niet. Ik laat haar niet eens alleen bij mijn schoonouders, lang verhaal, maar ik vertrouw ze niet! Dus vakantie al helemaal niet.
Waarom niet wij gingen vroeger in de grote vakantie ook op vakantie met opa en oma voor 2 weken, we vonden het geweldig alle 3! Al vanaf dat we konden lopen, dus ik zie het probleem niet, als jij je er goed bij voelt en opa en oma en de kleine waarom niet.
hier mogen de kids echt wel mee op vakantie. ok onze kleine gup nog ff niet maar dies pas 1 week oud. maar zoonlief gaat al uit logeren sinds hij 1 maand oud was. volgend weekend gaat ie weekendje met mn vader weer lekker mee. ja hoor, waarom niet. opa en oma geniet, en zoonlief geniet, dus waarom niet?
Mijn kinderen huilen al vreselijk als ik weg ga terwijl mij sm oppast in mijn eigen huis. Laat staan als ik ze zou achter laten bij hen, of nog vreemder, hen op een vreemde plek bij hen zou achter laten. Dus nee! Dat kan ik mijn kids niet aan doen Los daarvan wil ik het ook niet. Ze horen voorlopig nog veel te veel bij me, en voor hen is een dagje (lees: acht uurtjes) kdv al veel. Een nachtje zonder de veiligheid van ons en hun eigen kamer/bedje en broertje vinden ze ook al niks.
Knap hoor dat je het aandurft. Maar voor mijn overbezorgde moederhart krijg ik het toch echt niet voor mekaar om hem zolang mee te laten gaan en dan ook nog zover weg. Voorlopig vind ik het schoolreisje volgende week naar een speeltuin in Born ver genoeg gaan in mijn persoonlijke aandachtspunt "LOSLATEN"
Ik zou er geen probleem mee hebben. Maar of mijn zoontje het 8 dagen zonder ons zou volhouden is eerder de vraag. Mijn van mij zou hij zo mogen. Oke 8 dagen is wel lang en zou hem zeker missen maar als ik te horen krijg dat hij het zo naar zijn zin heeft kan ik die dagen wel doorkomen.
Ja hoor van mij zou het wel mogen, hier blijft T. af en toe een nachtje slapen bij de opa's/oma's. Wij deden het vroeger ook en zijn er echt niet minder van geworden.
wij zouden een compleet gesloopt kind terug krijgen dat eerst een week in heropvoedingskamp moet. nou houden ze zich redeiljk aan de dingen die wij graag willen... maar als ze dan thuis komt is ze kapot en wil alleen nog maar slapen en ls ze niet slaapt wil ze continu 1 op 1 aandacht.. want tja dat krijgt ze bij oma/opa ook en als ze dat niet krijgt of ze mag iets niet... gilt ze vrolijk het hele huis bij elkaar wij vinden dus een nachtje lang zat terwijl dochterlief al maanden zeurt wanneer ze nou eens wat langer mag blijven. misschien dat dat beter gaat als ze nog wat ouder is...
Nee, maar dat ligt ook aan mijn so. Julia is altijd al behoorlijk van slag als ze 1 nachtje gaat logeren, laat staan een week. Maar dat ligt ook echt aan je kind en je so!
Oh wat heerlijk lijkt me dat! Gewoon doen als je kind geen heimwee ofzo heeft! Hier wonen de grootouders gewoon te ver weg (wij wonen niet in NL en mijn ouders wonen weer in een ander land dan wij). Nu wij drie kinderen hebben hebben mijn ouders en schoonouders sowieso gezegd dat ze niet op alle drie te gelijk willen passen. Dat begrijp ik, ze worden ook dagje ouder. Maar zou wel leuk zijn geweest als ze eens alle drie bij de grootouders konden gaan logeren!
ja hoor, zou ik wel doen! en dat vakantie alleen voor het gezin is en verder niet? (weet zo niet wie dat zij na het bijlezen ) wat een onzin.... haha, ik ga met mijn moeder op vakantie, met mijn man een weekendje, met mijn gezin een paar weken en af en toe een weekendje met vrienddinnen... vakantie is voor iedereen die daar zin/tijd/geld en een goed gevoel over/bij heeft
Ja hoor. Mijn zoon zou best mee mogen. Alleen niet met mijn schoonouders. Die vindt ik al te oud en zijn niet helemaal meer bij de tijd. Aan mijn ouders zou ik hem zeker wel toevertrouwen. Al hoewel ik hem ontzettend zou gaan missen en van ellende alles 100 x schoon maken thuis. Daar heb je dan nu echt de tijd voor om alles grondig onder handen te nemen. hahahahaha
Op vakantie met mijn ouders: Nee. Met mijn schoonouders: Ja hoor! Alleen ik zou de eerste keer niet zo ver weg doen. Meer voor het geval hij heimwee krijgt. Mijn zoontje is trouwens 2,5 jaar. Mocht er iets gebeuren, dan kunnen ze niet snel even terugkomen, of wij naar hen. Ik denk dat ik het zou opbouwen. Eerst een lang weekend in Nederland en dan die 8 dagen in Frankrijk als volgende stap?
ik zou het niet kunnen... en vooral niet omdat hij nog zo jong is... het is niet dat ik me ouders of schoonouders niet vertrouwd maar na het buitenland nee er zal maar iets gebeuren dan zit die toch 100der kilometer verder weg... in nl zou ik er nog een weekje over slapen...
Geen haar op mijn hoofd die daar aan zou denken. Ikzelf heb geen contact met (ex)schoonouders en het bevalt me PRIMA. Aso's die hun eigen kinderen verpest hebben, dus neen..dat zou hier niet gebeuren. Vind het al erg zat dat ze er met haar vader af en toe op bezoek gaat. Met mijn eigen ouders: JA