Zou jullie partner dit kunnen waarderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marlous28, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik denk dat mijn man het wel kan waarderen. Echter zal ik het nooit doen. Ten eerste houd ik niet van bloemen, staan voor mij voor 'dood gaan' omdat ze verwelken. Ik zie liever wat mooi bloemetjes in het gras, of in de tuin.

En dan ben ik totaal geen romanticus, past totaal niet bij mij. Het hele valentijnsgedoe trouwens al niet.

2. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Grappig, verhaal komt mij bekend voor. Dat was ik dus.

We hadden het net een paar weken iets met elkaar. Hij vond het stiekem wel leuk hoor. Ze hebben veel te lang op zijn bureau gestaan.
    Het grappigste was dat hij een kamergenoot had die dezelfde voornaam had, dus die dacht dat die bloemen eerst voor hem waren. Mijn man (toen vriend) dacht al dat het voor hem was, aangezien ik die ochtend zijn kamernummer had gevraagd. Dus hij liep wel even mee naar de beveiliging waar de bloemen waren afgeleverd. Bleek inderdaad voor hem te zijn. Zijn collega baalde wel. Heeft aan zijn eigen vriendin gevraagd waarom hij nooit bloemen kreeg. Zijn Collega's vonden het echt super. Maar mijn man kreeg wel de vraag wat hij in vredesnaam met mij gedaan had, dat ik hem bloemen stuurde. Ik denk dat dat hem vooral was, het plagen.

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nee, mijn man niet. Sowieso geen bloemen en sowieso niet op zijn werk. Ik zou eerder kiezen van wat lekkers, geurtje of sexy lingerie.....thuis natuurlijk hihi!

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Mijn man werkt met allemaal mannen en er heerst echt een stoere mannencultuur..... Dus nee, hij zou dit absoluut niet waarderen.

Ikzelf trouwens ook niet.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vind het een erg leuk idee. Mijn vriend zou het ook leuk vinden!

6. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Mee eensch :D

7. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Toen ik een bos roze naar zijn werk stuurde, was de enige persoon die het gek vond een vrouw. De mannen vonden het een mooi gebaar.
    Die vrouw vond dat hij juist die bos rozen moest sturen en niet een vrouw.

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nee dat zou hij echt vreselijk vinden !
    Zou dan iets mannelijkers sturen of een luxe lunch laten bezorgen ofzo

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Heb ik ook eens gedaan voor mijn man, hij vond het fantastisch! Ook al eens een chocolade telegram laten bezorgen, werd erg gewaardeerd ;)

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mijn man zou zich niet doodschamen, daar is hij te nuchter voor.. Maar bloemen?? Denk dat hij dan heel droog zou zeggen ''euh schat is dit een hint dat ik je wat vaker bloemen moet geven'' haha..

Nee dan zou ik wat doen wat meer voor mannen is.

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ik denk dat hij het heel erg zou waarderen. Mede ook omdat hij de romanticus is en ik meer de betonplaat :D dus hij zou ook nooit van mij verwachten dat ik iets romantisch zou doen.

Maar 9 van de 10x werkt manlief thuis en als hij niet vanuit thuis werkt werkt hij meestal op meerdere locaties op 1 dag dus dan is het moeilijk om iets op zijn werk (of gewoon in bijzijn van collega's) te geven.

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zou t nog niet eens in mn hoofd halen om mn man zo voorschut te zetten bij zn collega's. :$

Geef t dan thuis.
    En ja, de mannen die zeggen t wel leuk te vinden, die willen hun vrouwtje niet kwetsen.
    Die zullen echt niet zeggen dat ze dr geen flikker aan vonden, en dat ze t voorschut vonden.

13. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha denk dat mijn vriend dit ook niet zo erg zou waarderen.

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.140
    113
    Mijn man zou het niet kunnen waarderen en ik zelf ook niet. Maakt mijn niet zoveel uit wat het is, maar man en ik zouden het het liefst gewoon thuis krijgen. Collega's hebben niets met ons te maken immers.

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Mijn man is echt ontzettend anti-Valentijnsdag. Hij vindt het gewoon één groot commercieel circus. Moet het dus niet in m'n hoofd halen hem wat te geven die dag...
    En hij heeft geluk, want ik ben rond Valentijnsdag jarig dus mn bloemen en cadeaus krijg ik dan wel.
    Roep wel eens dat ik dan op een ander moment in het jaar wel een keer een verrassing wil ofzo, maar zo romantisch is hij dan ook weer niet...

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Mijn man zou het verschrikkelijk vinden. Sowieso vind ik bloemen niets voor een man, maar ik vind het ook niets voor op het werk, zelf zou ik het ook verschrikkelijk vinden om bloemen of een cadeau bezorgd te krijgen op mn werk. Daar hebben je collega's toch niets mee te maken?

En verder vinden we valentijnsdag allebei onzin, we laten iedere dag wel aan elkaar zien dat we van elkaar houden, daar is een bos bloemen of een doos chocola niet voor nodig.

17. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hahaha :D

18. Dana

Dana Niet meer actief

ik denk zelfs dat ik op mijn kop zou krijgen omdat ik dan het commerciële valentijns gebeuren steun. hij heeft echt een bloedhekel aan valentijnsdag.

maar een bloemetje zou hij sowieso niet leuk vinden dan eerder inderdaad wat hierboven al gezegd wordt, een luxe lunch laten bezorgen of zelf langs brengen.

19. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    nee zeg!!!

20. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee!! in mijn ogen is het ook onzin om dingen naar het werk te gaan sturen.;)

Deel Deze Pagina