bloemen zou die van mij niet echt blij mee zijn, die heeft liever chocola... voor de rest vind ik het wel leuk idee!
Ik heb bij mijn man op het werk wel eens een grote ballon met zo'n lekkere zoete tekst laten bezorgen . Volgens mij vond hij het wel een beetje genant, maar stiekem toch ook wel erg lief van me en was hij er best blij mee .
Nee, ik zou dat ook absoluut niet doen. Mijn man zou zich erg ongemakkelijk voelen en ik vind bloemen ook geen leuk cadeau om naar zijn werk te sturen. Zou sowieso liever een cadeautje geven als hij thuis was of een lief briefje in zijn broodtrommel.
als er maar een lekkere fles wijn bij zit of een luxe biertje zou die van mij het niet erg vinden schaamt zich niet zo snel
Nee, mijn man zou dat niet kunnen waarderen. Als hij het andersom zou doen zou ik me er ook niet prettig bij voelen.
Ik zou het geweldig vinden en mijn vriend zegt altijd ik krijg toch ook geen bloemen van jou hahaha dus ja .....
Ik heb zelf trouwens in onze 12 jaar durende relatie 2x bloemen op mijn werk gehad van mijn man. Echt super-leuk vond ik dat!!!
Ik heb het mijn man gevraagd en hij zou het zeker kunnen waarderen. Het verbaasde me enigszins, want het is geen bloemenman. Hij zou het superlief vinden!
Heb het ook aan mijn man gevraagd. Hij zou het echt niet leuk vinden en hij vind het hele valentijn gebeuren eigenlijk ook niets
Ik denk hetzelfde hier. Hij zit nogal in een macho-cultuur op zijn werk, maar zal de humor er wel van inzien. EDIT: Even nagevraagd en hij zou het raar vinden.
Ook even gevraagd, hij zou t echt niet leuk vinden...hij zegt, waarschijnlijk mijn homo collega's wel haha(hij werkt als beveiliger in een hotel)
Ik heb niets met Valentijnsdag maar mijn lief en ik verrassen elkaar regelmatig met een mooi bos bloemen. En ja ook op zijn werk. Hij werkt in de horeca, ook echt een macho-cultuurtje maar hij zou zich echt niets aantrekken van opmerkingen etc. Ik denk dat je vriend gerust gaat stralen van trots als hij een bos rozen van zijn meiden krijgt!