Zou jullie partner dit kunnen waarderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marlous28, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloemen zou die van mij niet echt blij mee zijn, die heeft liever chocola... voor de rest vind ik het wel leuk idee!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb bij mijn man op het werk wel eens een grote ballon met zo'n lekkere zoete tekst laten bezorgen :D. Volgens mij vond hij het wel een beetje genant, maar stiekem toch ook wel erg lief van me en was hij er best blij mee :D.

3. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Nee, ik zou dat ook absoluut niet doen.
    Mijn man zou zich erg ongemakkelijk voelen en ik vind bloemen ook geen leuk cadeau om naar zijn werk te sturen.
    Zou sowieso liever een cadeautje geven als hij thuis was of een lief briefje in zijn broodtrommel.

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    als er maar een lekkere fles wijn bij zit of een luxe biertje zou die van mij het niet erg vinden schaamt zich niet zo snel

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, mijn man zou dat niet kunnen waarderen. Als hij het andersom zou doen zou ik me er ook niet prettig bij voelen.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik zou het geweldig vinden :) en mijn vriend zegt altijd ik krijg toch ook geen bloemen van jou hahaha dus ja .....

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb zelf trouwens in onze 12 jaar durende relatie 2x bloemen op mijn werk gehad van mijn man. Echt super-leuk vond ik dat!!!

8. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Oh nee, dat zal hij niet leuk vinden! Haha

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik heb het mijn man gevraagd en hij zou het zeker kunnen waarderen. Het verbaasde me enigszins, want het is geen bloemenman. Hij zou het superlief vinden!

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heb het ook aan mijn man gevraagd. Hij zou het echt niet leuk vinden en hij vind het hele valentijn gebeuren eigenlijk ook niets

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk hetzelfde hier. Hij zit nogal in een macho-cultuur op zijn werk, maar zal de humor er wel van inzien.

EDIT: Even nagevraagd en hij zou het raar vinden. :D

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

mijn man zou het zeker waarderen.

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ook even gevraagd, hij zou t echt niet leuk vinden...hij zegt, waarschijnlijk mijn homo collega's wel haha(hij werkt als beveiliger in een hotel)

14. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb niets met Valentijnsdag maar mijn lief en ik verrassen elkaar regelmatig met een mooi bos bloemen. En ja ook op zijn werk.
    Hij werkt in de horeca, ook echt een macho-cultuurtje maar hij zou zich echt niets aantrekken van opmerkingen etc.

Ik denk dat je vriend gerust gaat stralen van trots als hij een bos rozen van zijn meiden krijgt!

Deel Deze Pagina