Wie O wie kan er iets over mijn testjes zeggen? Deze waren beide gisteren maar ben super onzeker. Ik zie iets, mijn vriend ook maar ben bang dat het verbeelding is?
Op de onderste foto zie ik wel een heel licht streepje . Hoeveel dpo ben je nu? Hopen op een plakker en voorzichtig gefeliciteerd
Ik zit nu 11 dpo. Dankjewel, ik ben nog niet overtuigd. Heb een verleden met miskramen dus vind het heel eng om het te geloven. Toch staat er wel een licht streepje?
Dit was de test gisteren voordat ik hem open gebroken had. Wilde zeker weten dat het geen schaduw was wat ik zag.
Early predictor is helaas niet betrouwbaar. Op de andere zie ik geen streep helaas. Misschien even kv2v5 proberen
Deze (welke opengebroken op de bovenste foto staat) laat ik buiten beschouwing. Is totaal onbetrouwbaar. Deze test zegt namelijk helemaal niks. Sorry. Van een forumlid bleek iemands man zwanger met deze test. Iemand had zwanger kraanwater. Vrouwen die wel zwanger zijn, testen negatief met de Predictor Early en vrouwen die niet zwanger zijn, testen positief. Goed. Deze test telt dus even niet mee. Maar op de bovenste test meen ik een tweede streepje heel in de verte te zien. Morgen nog eens testen, desnoods met de Kruidvat 2 voor 5 euro of als je het aandurft met de duurdere Clearblue Digitaal met wekenindicator. Succes!
Waarom doe je niet nu nog een testje ter bevestiging (geen predictor ) ? Tenzij je net heel veel gedronken hebt. Ik zie op beide wat, maar nog erg licht.
Ah.. Waarom ligt die predictor dan nog in de winkel.. ik heb nu geen testen meer, tenminste niet van die streepjes testen. Wel een digitale maar die wil ik pas gebruiken als de streep donkerder wordt. Zal ik morgen weer testen? Of nog een paar dagen wachten?
Dit is de casette van 123 testen. Ziet er hetzelfde uit als testpoint. Hier dus een zeeeeer licht resultaat, als jullie het al kunnen zien. In het echt zie ik een vrij duidelijk licht streepje, maar op de foto krijg ik het erg moeilijk.. Vanmiddag even naar de kruidvat, doe ik die test over een paar dagen. Zien jullie hier ook nog wel iets?