Zeer zeker ja. Heb maanden lopen temperaturen, bezig met ovulatietesten en bij elke symptoom te denken dat het weer gelukt is. Eindelijk los gelaten en ja hoor, raak!
Bedankt iedereen. Vind jullie allemaal super lief. Zojuist weer een testje gedaan en raakte bijna in paniek. Misschien ben ik te angstig omdat het sinds een jaar 3x is misgegaan. Vind testen van kruidvat wel erg langzaam oplopen. 2e streep verscheen wel binnen 5 min maar het duurde maar liefst 10 min voordat het donker werd
Zou maar proberen me er niet te druk om te maken, het kan echt wisselen van test tot test en die streep is echt duidelijk! Probeer anders cb digitaal, en spreek met jezelf af wanneer je wel en niet mag testen.... Ik was 4 weken en ik denk wel 70 euro verder voor ik ermee kon stoppen (en wil nu stiekem nog steeds wel testen maar dat slaat nergens meer op na 2 echo's)
Vandaag is eigenlijk mijn nod vandaar voor de 2e keer getest. Nu ga ik stoppen en bel morgen met gyn want ik krijg al vroeg een echo. Ik weet dat hierna testen niet veel zin heeft sinds ik laatst een MA heb gehad. Ik ga nu wachten tot de echo.
Goed van je! Spannend zeg...!!! Hoop dat het goed gaat....! Na NOD heb je de eerste "kritieke horde" al genomen moet je maar denken!!!