LH (hier reageert de test op) zit altijd in je lichaam en kan schommelen. Met deze testen meet je de piekvruchtbaarheid. Ik weet niet of ze ook echt oplopen. Ik denk dat dit van persoon tot persoon scheelt. Ik had met deze testen vaak in de avond nog een hele lichte streep en de volgende dag een knalstreep. ze zijn of positief of negatief. Niet een beetje positief
wat ik wel heb is andere afscheiding en erge steken rechts in me buik, dat voel ik altijd met me ei.. maar we testen gewoon lekker door
Die steekjes kunnen het groeien van de follikel zijn. En je kan idd een paar dagen voor je eisprong vruchtbaar slijm hebben. Hieronder een foto van mijn positieve ovulatietest van een paar maanden terug. de bovenste was van de avond ervoor. Dus bij mij knallen ze ineens
ik heb vandaag weer een ovulatie testje gedaan en nu was die bijna niet te zien dus heel licht! snap er niks meer van haha en had vanochtend wat bruin verlies. me lichaam is een beetje in de war denk ik of ik heb een hele vroege ei gehad dat kan natuurlijk ook... ben namelijk niet vanaf na me menstuatie gaan testen.. misschien heb ik m gemist??