Zou m'n eitje nu al in aantocht zijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jellie, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hallo allemaal!
    Hier weer ff een vraagej. Heb 6-2 een MK gehad. Heb tot 11-02 gevloeid. \Sinds vandaag ( dus een dag of 13 na de MK) lijkt het alsof ik weer rekbaar slijm heb.. zou dit de aankondiging van mijn eitje alweer kunnen zijn?
    Liefs Jellie

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat zou idd kunnen, maar pin je er niet op vast.

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi jellie,

het zou natuurlijk kunnen maar mijn ervaring is wel (maar deze is natuurlijk heel persoonlijk he) dat mijn lichaam na de mk behoorlijk van slag is geweest, mijn normale cyclus van 28 dagen was ver te zoeken, ben nu zo ver dat ik op ongeveer 34 dagen zit en weer ongesteld wordt, maar heel erg hevig, iets wat ik niet gewend was!

Mijn advies is, laat het over je heen komen, klus wanneer je zin hebt en wanneer je denkt het vruchtbaarst te zijn en kijk wat er van komt! ;)

succes
    jette

4. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hai!
    Ja, laat het ook wel over me heen komen.. Ik heb zelf van de MK erg weinig gemerkt, lichamelijk dan he? Heb zelfs niet zo erg gevloeid als bij een gewone ongi.. Ik weet dat het een tijdje kan duren voor ik weer ongi ben maar gisteren was mijn slijm echt opvallend zoals normaal bij de aankondiging van mijn eitje vandaar.. Vandaag (tot nu toe) nog geen slijm meer gehad ( normaal toch wel een dag of 3 )dus misschien was het wat anders? De tijd zal het leren..

Liefs Jellie

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hoi Jellie,

Ja, zou mooi zijn als je lichaam weer een beetje op orde is.
    Maar zoals Jette zegt, zou ik er maar niet van uit gaan.
    Echt ongelofelijk dat je lichaam zo raar kan doen. Bij mij kwam mijn 1e menstruatie pas na 39 dagen.
    Maar klussen kan altijd natuurlijk ;) !
    Veel succes meid.

X Neia

Deel Deze Pagina