zou t dan echt?

Discussion in 'Zwanger worden' started by troela, Jan 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    dan mag jij eerder testen... wel ff laten weten he,
    mijn vriend zei me net, en heb meteen gevraag of het echt zonder dollen was, dat 1 borst groter is en ook iets steviger :confused: en dat is ook precies die borst die heel gevoelig is, heb daar al 3 dagen last van en soms vanuit de schouder en nu vooral mijn tepel.... heb ook beetje last van me rug wn spierpijn, misselijk en als ik mijn zoontje optil lijkt het net of ik ga spugen :( ?

2. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    troela en sabrintje, ik hoop het voor jullie....ik moet wel zeggen dat dat de symptomen zijn die ik toen ook had en dat ik toen ook zwanger was.

Vooral de gespannen pijnlijke borsten.
    Nu heb ik wel grotere gevoelige borsten, maar die gespannenheid mist en daardoor weet ik dat het dus niet raak is.

In ieder geval: Hopelijk hebben jullie raak geschoten hihihihi.

3. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    jah het vreemde is alleen, ik voel het alleen aan mijn linkerborst, of is dit wel normaal? of moet je perse 2 pijnlijke borsten hebben, die linker doet met alles wat ik doe pijn

4. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    en kan je deze klachten echt al zo vroeg hebben?

5. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ik had het bij beide, maar goed dat kan natuurlijk p.p verschillen.

Ik wist het al ruim een week voor de menstruatie...bij een cyclus van 24 dagen toen.
    De dokter was een beetje verbaasd en dacht dat ik een negatieve test zou krijgen.Maar dus niet.

En ik vond thee vies, wat ik normaal altijd lekker vind.

6. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi hoi,

Ik weet alleen dat mn borsten nooit zo gevoelig waren, vooral de zij-en bovenkant doet pijn (soort spierpijn). En heb een misslijk gevoel hele dag door sinds gister. Rugpijn.

Ik ben heel voorzichtig en nuchter en probeer niet te snel blij te zijn.
    Troela klinkt echt alsof we bijna dezelfde sympomen hebben heh?

Tja weet niet of deze klachten al vroeg voor kunnen komen, maar waarom ook niet toch? Zoals Smoeltje al zegt had zij het al een week voor haar NOD dus....

Weet je, ik blijf natuurlijk voorzichtig hopen en over een paar daagjes weten we meer hopelijk! We houden elkaar op de hoogte :D

7. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    IK ZIE DAT IK HET BIJ HET VERKEERDE ONDERWERP NEER HEB GEZET
    SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY
    hallo allemaal,
    dit is erg toevallig, ik was net van plan om het ook al te vragen.
    Vanavond zei mijn man ook al tegen mij:"je bent gewoon zwanger". (nou ja, gewoon?). Het zou niet gepland zijn, maar wel gewenst hoor. Mijn man zei me dat hij dat dacht omdat ik superchagerijnig naar de kids toe reageer, en naar hem Had gisteren steken links onder in mijn buik die doortrokken naar mijn li lies. 'savonds een zacht zeurend gevoel onderin mijn buik en sinds vanmiddag een zacht zeurend gevoel in mijn rug en buik. ben benieuwd of er meer mannen zijn die dit hadden en of het kloptte. Ik kan het van mijn vorige zwangerschappen totaal niet meer herinneren.
    Ik kan (maar doe het nog niet ivm teleurstelling) morgen testen.
    groetjes, brenda

8. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    ik was gissteren ook supermiseelijk en zwaar gevoel in mijn buik eergisteraaf. moest echt ff op mijn rug gaan liggen en toen ging hjet langzaam weg, misselijkheid is vandaag stuk minder, wel ben ik moe... ook mijn borst doet iets minder zeer

9. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Wat spannend zeg....ben beneiuwd wat de test over een paar dagen zal zeggen. Ik hoop dat je zwanger bent!

10. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering

het is cker spannend, wou dak al kon testen:( duurt veel te lang

11. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Troela,

Nou mijn bortsen zijn ook een stuk minder gevoelig, eigenlijk voel ik niks meer? :(

Wel ben ik nog met vlagen misselijk en als ik iets eet gaat het beter.
    Ik heb wel steeds krampen (anders dan ongi) in mn buik....

Spannd heh?.......

12. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    ik hreb nu vooral wanneer ik die kleine optil (bijna 2 jaar ong 13 kilo) dan komt er ineens een vlaag misselijkheid over me heen, hebben weleen meerdere vrouwen gehad vlak voor hun NOD en waren toen ook zwanger?

13. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    heb vanmorgen wat bruinverlies gehad, wat kan dit betekenen?

14. Niet meer actief

mss ongie?

15. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    nee t is anders, en zit nog voor mijn NOD

16. Niet meer actief

heb jij niet dan dat je bruinverlies hebt als je bijna ongie moet worden dan?
    ik had het namelijk ook hoor maar ik dacht dat ik ongie moest worden, maar nee hoor kijk maar naar mijn banner! hihi
    Ik las net ergens dat het ook een soort van oud bloed opruimin gkan zijn in je baarmoeder zodat het mooi netjes is voor een zwangerschap.
    (bij mij dan waarschijnlijk ook)

17. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering

ik heb noooit bruinverlies voor mijn ongie... bij mij zet het altijd gewoon door? baaal nu echt :cry: :cry: :cry: zal wel ongie worden dan :cry: maar ben nog wel misselijjk

18. Niet meer actief

maar je bent nog voor je NOD?
    en je bloed nog niet?
    nou zolang je niet echt helder rood bloed hebt dan heb je ook nog geen ongie was bij mij ook zo hoor!

Liefs dommeltje

19. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    verlies wel veel.... en niet alleen bruin meer, zal toch wel mijn ongie zijn, mijn boobs doen nog wel zeer en ben nog steeds misselijk... vorige keer werd ik ook al eerder ongie en was het op MIJn NOD wg... zal nu wel weer zo zijn... het is niet heel erg helder, vind het meer roze bruin... maar toch best veel, net als ongie bijna... dus zal wel weer een volgende ronde zijn... had toch echt gevoel dat raak was, zelfs mijn vriend voelde t aan

20. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    mijn temp is nog steeds hoger zit op 37,0... dezew hoort toch omlaag te gaan als je ongie word of ben?

Share This Page