na een jaar proberen naar de gynaecoloog geweest .. ventje sperma test gedaan en na mijn maandstonden zou ik bloed gaan nemen. (vorige cyclus 42dagen.. ) nu had ik de afgelopen week veel puistjes , buikkrampjes en lage rug pijn ?? toch een test gaan halen en getest .. kreeg zo een licht roos streepje... zou het ??
dat is het net .. daarom gingen we bij gynaecoloog langs omdat ik zo onregelmatig was .. vorige cyclus was 42 vandaar mijn onzekerheid
ik hoop het echt toch blijf ik twijfelen , na zo'n jaartje niets en net nu we gingen onderzoeken lukt het wel ?
Gefeliciteerd! Zoiets had ik ook ongeveer, na 2 jaar niks zijn we naar de gyn. gegaan en allerlei onderzoeken gedaan en een week voor het starten/bespreken van de behandeling had ik een positieve test. Ook zo'n streepje als jij hebt en de kleine man is inmiddels bijna 11 maanden.
Mijn eerste test was net als de jouwe... En nu is ons kleine meisje alweer 9,5 maand oud! Gefeliciteerd!
hartstikke positief hoor, gefeliciteerd Ik ben benieuwd hoeveel weken zwanger je cb test gaat aangeven