Zou 't dan eindelijk?? Ben ik zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Princessx20, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu ook wel nieuwsgierig, staat er ook nog niks in het 'ik ben zwanger' topic?

2. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Wat spannend!!!:D

Of je bent t aan t vieren
    Of je bent ons vergeten..

Spannend!!

3. Princessx20

16 okt 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Sorry dat ik jullie nog heb laten wachten! Nou ik heb gister avond de test gedaan! Het was een van trekpleister eigen merk! En er kwam een blauw + te staan zwanger dus!!!! Alleen de + streepjes waren niet even donker van kleur! In de test stond dat t dan tog positief wasaar heeft toevallig iemand van jullie dit ook gehad? Want nu twijfel ik toch weer en ben k bang dat de test me teleur stelt! Maar ik ga vandaag langs de dokter v

4. Princessx20

16 okt 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry duwde op verzeden al! Maar ik ga vandaag langs de dokter voor meer duidelijkheid dan weet k t tenminste 100% zeker of ik zwanger ben!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Niet even donker maakt niet zoveel uit. Zolang beide streepjes maar even breed zijn. Dus verticale streep moet geen pennestreep zijn.

Heb je toevallig een foto?

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    gefeliciteerd!!!!!!! gaaf hoor...
    hopelijk bevestigd de dokter die +

7. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Gefeliciteerd! !!!" Als de streepjes maar even breed zijn :)

8. Princessx20

16 okt 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa waren wel even breed. Het + kwam direct in beeld!! Nee sorry heb geen foto.

9. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd,zulke topics vind ik zo leuk om te lezen,al zijn dr tig van geopend.

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Gefeliciteerd :D Die strepen worden op den duur wel even donker, was bij mij toen pas na 2 weken ofzo.
    Geniet ervan!

11. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Dan is het echt waar hoor! :)

12. Princessx20

16 okt 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    K ga vanmiddag naar de dokter dan weet ik t 100% zeker! K hoop zo dat die test klopte!!

13. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid.
    Moeilijk te beseffen dat het nu echt zover is he. Maar waarschijnlijk zal de dokter je gewoon feliciteren :)

14. RockinMommy

21 jan 2013
    11
    0
    0
    Leiden
    Hey meiden. Bij onze eerste was t na 3 maanden raak. Helaas met 20 weken overleden. 2 maanden rust gehad en nu alweer 13 maanden aan t proberen. Nog steeds niks. Maar voel nu al 4/5 weken de symptomen. Werd ook weken te laat ongesteld. En nu erna voel ik t nog steeds. Ik had 2 nega testen voordat ik ongesteld werd.
    Denk dat ik straks maar naar de kruitvat ga

15. RockinMommy

21 jan 2013
    11
    0
    0
    Leiden
    Princess gefeliciteerd!! Ik hoop dat ik ook een posi test heb straks.

16. Princessx20

16 okt 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik Ben naar de dokter geweest! Hij zei idd dat ik zwanger was maar dat
    Ik wel nog een test thuis moest doen om nog eens de bevestiging te hebben. Ik heb net nog een test gedaan en die was negatief? Ik snap er nu helemaal niks meer van gister was het positief en nu negatief? Wat is het nu ik word helemaal gek?? Heeft iemand dit ooooit gehad! K vind t zo vreemd allemaal

17. Princessx20

16 okt 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    K zal duimen voor je!!

18. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    princessx20
    jeej wat vaag! en niet fijn dat je nog geen duidelijkheid hebt! miss over paar dagen nog eens? als arts zegt dat je zwanger bent en ok geen ongi dan zou je toch zwanger moeten zijn! hoop het voor je!

19. Princessx20

16 okt 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja k vond het dus zo vreemd dat hij geen test deed
    Bij me maar gewoon ervan uitging wat mijn test thuis had gezegt en hij zei de sympthomem wat je hebt lijken er ook op dus je bent zeker zwanger! Maar nu zit ik nog in de twijfel. Ik ben al vanalles aan t leze op internet en ze zeggen dat t bij de predictor vaker voor komt dat die verkeerde uitslag geeft maar die heb ik niet gehad heb gewoon eigen merk trekpleister en eigen merk da gehad! Is er echt niemand wat zelfse of zo heeft gehad??

20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Nee nog nooit gehad maar ik hoor/lees veel dat hcg hormoon in het begin nog heel erg schommelt. Doe morgen of over twee dagen nog een test en je zult zien dat t een positieve uitslag aangeeft. Want je bent wel degelijk zwanger ander gaf de eerste test dat echt niet aan ;)
    Gefeliciteerd!! :D

Deel Deze Pagina