Zou t een slijmbeursontsteking zijn..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Annemarie76, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Gezien de pijn die ik in mn linkerschouder heb en herken, denk ik weer aan een slijmbeursontsteking..
    Maar hoe ik daar nu weer aankom.. De eerste keer was t me wel duidelijk.. Veel aan t klussen ( schilderwerk+ wat daar bij hoort) geweest.. Veel ongewoon werk..
    Maar nu.. ik heb geen flauw benul..

Wel een idee.. maar of dat kan..
    Ik slaap sinds de zwangerschap slechter dan ervoor.. Sommige nachten gaan goed, over 't algemeen lig ik van de 8-9 die ik op bed lig 2 -3 uur wakker.. Ik vermoed dat vermoeidheid dus wel een rol speelt..

De eerste keer mocht ik van de huisarts die ik had 2 weken ( !) niet werken ( ziekenverzorgende i.d. thuiszorg)
    Daar ik vanaf 1 jan. al een weekend verstek heb laten gaan en eerste week februari, kom ik liever niet weer aanzetten met een ziekmelding..

Maar misschien speelt t slaaptekort er een rol in mee en zou ik kunnen zeggen "indirect zwangerschapsgerelateerd"..

Bah ik vind t lastig... Kan er wel over gaan piekeren.. maar daar word t schoduer niet beter van.. maandag dan toch maar naar de huisarts toe?

Edit moderator: Verplaatst naar gezondheid.[/b]

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik zou zeker even naar de huisarts gaan hoor, mijn slijmbeursontsteking komt altijd terug bij vermoeidheid en stress, deze zwangerschap nog niet gehad trouwens, *afkloppen* ;)

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hoi hoi,
    als je eenmaal een slijmbeurs ontsteking op een bepaalde plek hebt gehad, blijft die plek gevoelig voor nogmaals een slijmbeurs ontsteking! dus dan hoef je er niet zoveel mee gedaan te hebben als de eerste keer!
    ik snap dat je je niet weer ziek wilt melden, maar je moet echt aan jezelf denken, zeker nu je zwanger bent.
    en ik spreek uit ervaring, aangezien ik ook een hekel heb aan ziekmelden ben ik ook door blijven werken met als gevolg dat ik nu plat moet liggen vanwege harde buiken en bijna weeen.
    ook zoiets als een slijmbeurs ontsteking en geen rust nemen kan lijden tot zwangerschapsprobleempjes!
    denk om jezelf! en ik zou wel even naar de HA gaan!
    groetjes cherryl

4. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    hey,

Ik heb dat ook gehad! had al eens een slijmbeursontsteking gehad in die schouder en tijdens mijn zwangerschap was ie er ineens weer, ook zonder reden. Is ook weer weggetrokken na een paar dagen.. ik denk toch dat het bij mij had te maken met een verandering in houding en misschien ook spanning..
    Maar wel grappig dat jij dat ook hebt..

succes!

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Vanmiddag ga ik langs de huisarts..

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ben bij de h.a. geweest.. Ze heeft een injectie gegeven.. Ik vermoed iets van een ontstekingsremmer ( ze heeft niet gezegd welke/wat) en een pijnstiller.. Beide konden worden toegepast bij zwangeren..
    Niet geheel een onbelangrijk gegeven :p

Kortom.. nu hopen dat t goed gaat werken en de pijn weer heel lang wegblijft..

Deel Deze Pagina