Honger gevoel

Discussie in 'Gezondheid' gestart door bikkel5126, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Sinds een week of 2 heb ik vanaf dat ik opsta een enorm honger gevoel en dat de hele dag door! ik voel mij er ook slapjes bij en soms momenten van duizeligheid.
    Morgen intake verloskundige en daar leg ik het ook voor, maar het is geen prettig gevoel.
    Toegeven aan het honger gevoel zou dan de hele dag moeten, zo komen de kilo's er wel bij........had het ook bij mijn 1e zwangerschap.

Iemand misschien "eet-tip's" ?

2. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Heb ik ook gehad,ben maar aan de fruit gegaan toen,en nog steeds ;)

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja ik herken het ook wel. Heel lastig want ik ben ook erg misselijk en als ik daardoor weer te lang wacht met iets eten word ik nóg misselijker etc etc. :(

Fruit eten inderdaad (maar geen appel, tenminste, daar krijg ik nóg meer honger van), of van die 'ontbijtcrackers'. Zijn van die vierkante koeken met veel vezels. Of gewoon een boterham of cracker met kaas, langzame koolhydraten in elk geval.

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    dat heb ik ook het lijkt op honger maar ook op misselijkheid toch?als je niet eet wordt je misselijk tenminste dat heb ik dan...

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

probeer erg vullend en langzaam verterend eten te eten. volkoren producten, bruin brood, hoog vezelgehalte enzo. die geven het langst een vol gevoel. bananen vind ik ook altijd fijn..
    geen witbrood of dingen met veel suiker, dan krijg je alleen maar sneller honger van.

6. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Thx.
    Van appel idd krijg ik nog meer honger...haha. Het is idd een combi van honger en misselijk zijn. De crackers liggen op het nachtkastje en daar begin ik s'morgens al mee. Zometeen naar de VK, maar ben bang dat ze niet echt met tips komt en eerder zegt: Het hoort erbij (wat ook weer zo is)

7. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Dat is inderdaad wel een goede omschrijving van wat ik ook voel!
    Handige tips allemaal!
    Alleen smaakt bijna niks me :cry: .
    Bruin brood... moet er niet aan denken, maar banaan klinkt wel aantrekkelijk, ik ga dat maar eens proberen!

Succes aan alle misselijk-hongerigen!

Deel Deze Pagina