Ik weet dat dit topic eigenlijk bij "gezocht" hoort te staan. Maar ik weet zeker dat ik de klei dan niet kan vinden. Ik zoek nl de klei die ze op de peuterspeelzalen gebruiken. Lisa houdt nl erg van kleien maar ik vind die klei van Play Dough zo ontzettend vies! Het is echt een soort Deeg met een geurtje.. Jak! Weet iemand waar ik die klei kan kopen die ze dus op school gebruiken?
Hobbyzaken misschien en je hebt ook groothandels voor scholen. In eindhoven zit er eentje en die heet lukas. Je zal er vast wel meer hebben. Misschien is het makkelijk om het merk van de klei te vragen op de psz dan kan je gerichter zoeken.
hobbyzaken hebben ze. hier hebben we zo`n zaak. mijn dochter heeft een pakket klei, waar ze wel 10 jaar mee kan doen
he suus wat dacht je van bestellen bij Inky haha. Ik kan op school wel informeren. Toevallig ga ik ook stickertjes van Dora bestellen voor Lars.
Ze verkopen dat soort "boetseer" klei zelfs bij Bartsmit. Dat kan je bakken maar dat hoeft niet. En is niet zo vies plakkerig als play do. Is redelijk profecionele klei.