Reacties op forum-verslaving?

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Krijgen jullie nou niet vaak opmerkingen over jullie forum-verslaving? :D
    Wel op een grappige manier bedoeld dan he... ;)

Mijn vader zegt vaak; zit ze weer op dat kl*te-forum.
    Broertje; Als Kynan de deur uit is zit ze hier nog.
    Jongste puber-broetje kijkt me alleen maar hoofdschuddend aan...
    Tegen mijn moeder zeggen ze vaak (als ze weer eens gezondheid-tips beweerd ofzo); ' je hebt teveel libelles en margrieten gelezen',
    bij mij is dat natuurlijk steeds; je hebt teveel op dat forum gezeten...

Mijn tante blijkt zwanger, mijn man zegt; Oh gefeliciteerd. Dan moet je ook op het forum :)

Hebben jullie ook gekke of grappige reacties gehad?

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Man lief dreigt wel eens:nog ff en ik verkoop die pc,je zit alleen maar op dat forum of pandoraatjes te scoren :) :) :)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mijn man zegt altijd als ik me teveel laat mee slepen met bijv het nostradamus topic .....:aahhh joh dat is onzin die zwangerschapspagina ook ! :)

verder weten het niet echt veel mensen dat ik hier zit , maar ik weet wel dat ik er heel veel aan heb !

dus hierbij mijn complimenten dames !

L.sybje

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha, hier ook al verschillende reacties gehad :) Laatst vertelde ik wat aan mijn moeder, zegt mijn vader gelijk: komt miss. forum weer! :) Och ja, ik vind het gezellig hier, kan mijn ei kwijt en ook nog eens een hoop informatie en ervaringen uitwisselen! ;)

5. Niet meer actief

Haha mijn ouders weten niet eens wat een forum is! Ze weten dat ik veel klets met meiden op internet en dat vindt ze maar raar, want die ken ik niet persoonlijk. Tja, ze zijn al een dagje ouder haha.

M'n man vindt t niks geks, ik ken hém tenslotte ook van internet ;)

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ga je weer naar je MAARTMAMMA's toe dat krijg ik vaak genoeg naar mijn hoofdgeslingerd :O

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik krijg er niet zoveel cometaar op ik vertel het ook niet echt aan mensen omdat ik hier vrijuit wil spreken.

Me vriend is bijna 6 dagen in de week aan het werk dus die heeft er geen last van en zegt soms kan je dat niet even vragen aan de meiden.

8. joyce

joyce Bekend lid

hahaha die van mij zei weleens als ik dan een half uur later weer keek: ''er is niks veranderd hoor in een half uur"!

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mijn man vraagt juist heel belangstellend: "En, hoe is het bij de septembermama's?"

Ook hier weet men dat ik veel heb aan zwangerschapspagina.nl - en geen tien stokslagen krijgen me ervan weg :)

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    o ja opmerkingen te over hier hoor... ;)

als die kleine wat wil vragen terwijl ik hier op het forum zit, zegt mijn man vanaf de bank "laat mama met rust jongen, mama is druk" ;)

waarop mijn zoontje dan weer antwoord "mama zit altijd met die dikbuiken op internet" ;)

of hij komt in het weekend beneden als ik net de topics ff aan het langszwemmen ben en zegt tussen neus en lippen door...."zo zit je weer achter die vierkante bril op dat zwangerschapsding"

en tja zo kan ik wel ff doorgaan hoor... :D

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ondanks dat ik mijn man ook via internet heb leren kennen, snapt hij niet wat ik hier op het forum doe. Hij vindt het allemaal maar onzin.

Achja.. ieder zijn hobby denk ik dan maar! hihi

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

Ik ook, zo van : "zit je nou alweer achter mijn forum?" En dat alleen omdat zij ook wil! :)

Groetjes, Didier

13. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Hier ook hoor: zit ze weer op het forum :)

Deel Deze Pagina