Bevallen in bad?

Discussie in 'De bevalling' gestart door NAncy79, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb het gisteren met de VK erover gehad om in bad te bevallen. Zij doen dit dan bij ons thuis en ik ben dus helemaal enthousiast!

Nu raadden zij www.aquababy.nl aan.

Wie o wie heeft ervaring hiermee? Ben heel benieuwd naar de verhalen!! Alles is welkom :)

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Niemand :(

3. 894hi

894hi Niet meer actief

de link die je gaf verwijst ons naar een baby bad(ring) zitje ... daar kan je niet in bevallen ;)

ik wo zelf graag in bad bevallen maar dat kon niet ... nouwja.. ik wou geen risico nemen (ik woon 3 hoog zonder lift, en zou dus via het raam als het moet naar buiten gaan naar het ziekenhuis.. nou dat zag ik nog niet gebeuren :) )

een vriendin van mij is wel in bad bevallen en was nog net optijd in bad... ze had een normaal lig bad en vond het irri dat ze steeds wel gleed, wel gebeurt het vaak dat je wel je weeen mag opvangen in bad maar het echte bevallen gewoon op bed bijvoorbeeld... ik zou het zelf mooi gevonden hebben als je je kindje van buik , naar water , naar lucht ziet gaan... ik ben zelf gewoon in het ziekenhis bevallen maar heb mn dochter niet eens gezien/gevoeld geboren worden :| maar ze huilde ook niet toen ze er was

Welkom bij WaterOoievaar - Comfortabel Bevallen in Water! deze link bedoelde je en ik zou ook zeker zo een bad huren!

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik heb tijdens mijn bevalling in het ziekenhuis wel in bad gezeten. Dat was erg lekker omdat je de warmte om je heen voelt en wat minder gewicht te tillen hebt. Aan de andere kant vond ik het ook wel een beetje benauwd en ben ik er na 45 minuten weer uitgegaan.

Deel Deze Pagina