een jaar gestopt met anticonceptie.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milou1990, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    vanaf maart 2015 ben ik van de pil af.
    in september was ik zwanger maar bleek met de echo in oktober dat het hartje was gestopt met groeien. helaas had ik een curretage nodig. in december werd ik voor het eerst weer ongesteld. heel veel bloedgeprikt omdat het hcg heel slecht zakte in m'n lichaam. nu dus alweer 3 maanden geprobeerd zwanger te raken maar elke maand duurt langer van de week weer ongesteld geweest dus we gaan der deze maand weer voor.. hebben jullie misschien tips?

ik wil eigenlijk nog niet naar de dokter omdat ik denk dat die toch gaat zeggen dat ik na m'n curretage een tijdje niet ongesteld ben geweest dus niet een jaar er echt voor kon gaan

2. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hee meid,

Ik heb helaas geen tips voor je, wil je alleen een digiknuffel geven aangezien ik weet hoe je je voelt omdat ik ongeveer in t zelfde schuitje zit.
    Liefs

3. Vlinder1409

Vlinder1409 Nieuw lid

12 feb 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Milou,

Wat vervelend om te lezen dat het hartje niet verder groeide. Het moet erg verdrietig geweest zijn en lastig om een plekje te geven. Zelf ben ik in september (vandaag precies een jaar geleden) bevallen van Daan; zijn schedel was niet volgroeid. Hij was 14 weken oud...
    Daarna ben ik ook gecuretteerd. Ik weet eigenlijk niet hoe lang het duurt voordat je na een curettage weer zwanger kan worden.

En ook wij pakken de draad weer op. Ik ben via een kliniek en clomid zwanger geworden, wat me heel erg hebt om goed te timen. Ik weet dan aardig precies wanneer ik een eisprong heb en wanneer we dan gemeenschap moeten hebben. Bij Daan was het in 1x raak!!

Ik wens je heel veel succes en sterkte toe..

Liefs

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Beetje hetzelfde verhaal als bij mij. Gestopt mei 2014, augustus 2015 eindelijk zwanger en dat werd na 6 weken een mk. Hcg wilde niet zakken, maar eindelijk in december weer ongi geworden. Tot op heden nog geen positieve test mogen hebben hierna.
    Soms word je er moedeloos van...

Ik denk dat je ha je nog niet gaat doorverwijzen, omdat je daar nog te kort voor bezig bent. Al voelt het voor jou natuurlijk als een eeuwigheid!
    Je zou misschien ovulatietesten kunnen gebruiken en tempen? Dan weet je wanneer je ei eraan komt, en wanneer deze geweest is?

Sterkte meis, hopelijk is het snel raak.

Deel Deze Pagina