Hallo Allemaal, Ik ben nu ongeveer 1,5 gestopt met de prikpil hiervoor was ik er niet zo mee bezig aangezien ik ervan uit ging dat het minimaal wel een jaar zou duren. Toch in je achterhoofd hoop je wel steeds dat het raak is maar je wilt niet teveel hoop hebben want dan valt het weer zo tegen. Mijn NOD is 26 januarie. Mijn klachten: gelijk naar mijn eisprong: soort griepgevoel niet lekker... licht in me hoofd flinke steken in me buik gevoeld snachts... nu steeds ook steekjes rechts onderin me buik.. soort licht spierpijngevoel aan beide kanten vd buik en een leeg gevoel..rugpijn in de onderrug en ook ben ik afgevallen. Wie herkend dit misschien??? Kan ik nu toch een beetje hoop hebben ??? p.s gister met me dochtertje van 4 in het ziekenhuis geweest die moest haar neusamandelen eruit dus op schoot met een kapje inslaap gegaan mannnn ik ging zelf zowat nock out van dat luchtje baahhh. ze hebben mij persoonlijk terug gebracht naar de stoelen haha.
Ik heb vandaag die testen besteld van sensitest en dan kan ik zaterdag een test doen. Ben zo benieuwd, bij mijn 1ste zwangerschap zei ik ook voordat ik een test had gedaan en uberhaupt helemaal geen symptonen had dat ik zwanger was. Maar zoals ik me dus voel heb ik nog niet eerder gehad in de vorige rondes het is gewoon alles bij elkaar vreemd. Dik wit slijmverlies en ook geel gehad dus het lijkt wel hoopvol.
spannend zeg! ik heb ook die lage rugpijn en in mn buik een soort beurs, spierpijn achtig gevoel (kan het niet beter omschrijven) alsof ik flink gesport heb zeg maar.. die steekjes herken ik ook , en soms een beetje een ongi gevoel.. mijn nod is 29 a 30ste januari
Mijn nod is op 27 ( volgens de app, en als Ik uitga van een cyclus van 29 dagen) en heb al sinds een paar dagen ook dat krampachtige gevoel in mijn onderbuik, is ook geen specifieke plek. Als ik op mij rug lig voel ik het meer... Ook rond eisprong verkouden gevoel maar niet door gezet. Spannend dames
Nou het is wel ongeveer allemaal hetzelfde inderdaad. En dan duurd wachten wel heel erg lang he . Wat misschien wel stom toeval is is dat onze poes een heilige birmaan ook dit weekend voor de 1ste keer krols is geworden en die nu zeer waarschijnlijk een geslaagde dekking heeft gehad haha (jaloeerssss). Zou wel grappig zijn om samen met de kat zwanger te zijn .
Dan lopen wij hetzelfde en hetzelfde gevoel nou ik ga flink duimen hoor haha. Maar daarom heb ik sensitivetest besteld dan kan ik zaterdag al testen en die zijn ook helemaal niet duur had er 3 voor 5,99.
Spannend he ! Heb jij ook van dat witte slijm ? Verlies hier af en toe een beetje Soms wat pijn in mm liezen enz haha woow ik maak mezelf helemaal gek
Ja sommigen zeggen dat je het nu alwel kunt testen Maar ja dan lees je ook weer veel dat ze negatief testen pff. Ik krijg ze vanmiddag binnen en ben benieuwd hoelang ik me eigen kan inhouden.
Hier trouwens de ene keer geen slijmverlies en de andere keer dik wittig slijmverlies en heb zelfs vd week geelachtig slijm gehad duss ja. Heb net een vriendin van me hier zitten en die dacht dat het nu toch ook wel eens raak kon wezen. Maar ja zoals we allemaal al zeggen we kunnen ons zelf ook gek maken he haha.
Nou ik ga zaterdag die sensitest doen dan kan het maar ergens in mijn achterhoofd spookt toch dat het niet raak is. Erggg lastig dit hahaha. Klachten blijven wel hetzelfde alleen licht in me hoofd zakt gelukkig af . Hoe is het met de andere dames??
ik heb vooral lage rugpijn.. en een soort spierpijn achtig gevoel in mijn buik. ook super moe , maar savonds word ik dus opgewekt . veder af en toe wat wilt slijm . ik denk dat ik dinsdag of woensdag ga testen haha
Nou meiden helaas houd het voor mij op. Me gevoel is dus wel goed geweest denk ik. Voelde me gisteravond al helemaal niet lekker vanmorgen heel erge kramp gehad en ja hoor verloor toenstraks heel veel bloed . Terwijl ik dus woensdag pas ongi moest worden en ik het altijd netjes optijd ben. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt voordat ik me dochtertje kreeg heb ik er ook 3 gehad ook 1 hele vroege net geen 4 weken toen had ik net posi getest.. 1 x 6 weken en 9weken. Nou ja in mijn achterhoofd hou ik dan maar dat het niet goed is geweest! Maar ja leuk is het niet. En het verschil met een ongi merk je wel kwa bloed verlies. Dus ik ga weer voor een volgende ronde. Houden jullie me wel hier even op de hoogte want ik hoop dat het voor jullie wel raak is natuurlijk!! Maar moet ik dan vanaf vandaag rekenen dat ik me nieuwe cyclus heb of niet?????