Echo foto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mouschy, 11 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Het is wel leuk dat er een dikke buiken foto topic is, maar er was nog geen echo foto topic. Dus bij deze! Zet hier al je echo's neer! ;)

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Ik ben afgelopen vrijdag voor een 3 D echo geweest, de plaatjes heb ik in mijn album staan!!! :D Ik heb ook nog een overzichtje staan in mijn album! En de mooiste heb ik ook nog een apart staan. Echt zo mooi zijn ze geworden!!! Ze nam alle tijd voor ons. We zijn er zeker wel een uur binnen geweest. Ik heb de film mee gekregen op DVD en 6 foto's. Ja je zal wel denken, er staan er maar 5 op de foto, maar die 6e houden we voor ons zelf, want daar staat heel duidelijk het geslacht op Wel leuk hoor nu we het weten, maar wel moeilijk om je niet te verspreken.... Ik ga niet de hele baby kamer er op aan passen zeg maar. Gewoon wat we al in ons hoofd hadden. Over 7 weken gaan we weer en dan is het kindje al een stuk groter! Vond het allemaal nog mooier dan ik had verwacht, je kan echt alles zien tot in de kleinste details, ruggegraatje met alle schijven bijvoorbeeld. En het hartje met de bloedsomloop. Ja kan er uren wel over doorgaan hahahaha, heel indrukwekkend allemaal.
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wow, wat mooi.... is zeker een hele ervaring!!!
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wow gaaf zeg!
     
  4. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mooi zeg ..
     
  5. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Geweldig!! Kan mij voorstellen dat het heel bijzonder is.
     
  6. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Op dezelfde dag als Mouschy, heb ik ook een echo gekregen. wat was dat geweldig zeg! Wat is het geweldig om je kleintje zo te zien he mouschy? Het is zo heerlijk om nu wat meer te weten van het mensje in mij..

    Wow, wat heb ik (wij) genoten zeg! Ze namen er uitgebreid de tijd voor, we zijn toch zo’n 50 minuten binnen geweest. Meteen spreidde ons hummel de beentjes, dus weten we wat het wordt. Dat probeer ik nog even voor mezelf te houden, maar hoelang het lukt? In ieder geval zit het met ons gevoel wel goed, want Geert (mijn mannetje) en ik, vermoeden dit geslacht vanaf het begin. Toen ik zag dat alles goed was met ons kleintje, stroomde de tranen wel over mijn gezicht hoor. Erg emotioneel, maar misschien spelen de hormonen ook wel mee! Maar toch, je hoort zoveel om je heen, dat ons humpie alles goed doet, is voor ons heel bijzonder! Alle organen zijn goed ontwikkelt (voor de 21 weken) en ook is er verders niets engs te zien. (zoals een openruggetje ofzo) Nou, dat is geweldig nieuws! Ook qua groei en bloei ligt het prima op schema. Hummel is nu (met de echo) 27 cm en 400 gram dat is keurig netjes voor die 21 weekjes. Ook ziet mijn placenta er mooi uit en heb ik een plens vruchtwater. Alles helemaal in orde dus!! De kleine schopt nu flink en maakt me zelfs wakker met het geschop. Een dondersteen is het wel al, want zodra Geert wil voelen hoe het me schopt, houdt het zich stil. Deugniet!!!

    De foto's doe ik in mijn album. Even puzzelen, want de bestanden zijn steeds te groot. Momentje..

    Gelukt! De leukste 6 heb ik in mijn album gezet. We hebben er maar liefst 50 op cd en dan nog de dvd met de echofilm. De komende dagen dus heerlijk veel materiaal om naar te kijken!

    Over 7 weken heb ik de volgende echo (in het ziekenhuis, ivm cystes). Ik verheug me er nu al op!
     
  7. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wow ook echt hele mooie echo's!!! echt zo mooi om te zien dat alles goed zit en zo! Je hebt wel veel foto's 50!!! wij hebben ze niet op een CDrom laten zetten. Maar dat kan je zelf ook doen dmv de DVD stil te zetten en er een foto van maken ;) op de pc. Kan niet wachten want over 7 weken krijgen wij ook de 2e 3D Echo!!! maar dan niet in het ziekenhuis..
     
  8. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    We hebben gisteren voor de 2e keer een 3D echo gehad!!! Was zo mooi weer om te zien! Kindje is natuurlijk veel groter en je kon alles helemaal goed zien. Alles was goed, en het kindje is gelukkig niet veel te groot wat ze in het ziekenhuis dachten... Alles zag er goed uit, hartje, maagje, niertjes en zo. Ik kan wel zeggen dat ik deze echo leuker vond dan met 20 weken. Nu kon je nog veel meer zien, en nu is het kindje ook groter. Het gezichtje is echt heel mooi, en lekker mollig aan het worden. Er werd zelfs al verteld op wie het lijkt ;)
    Er staan foto's op; http://groups.msn.com/snoopypeanuts/zwa ... l_topics=0
    En dan bij Echo's kijken!!! Ik heb er nog veeeeeeeeel meer maar om die allemaal te plaatsen word misschien wel erg veel ;) We hebben bijna 100 foto's op CDrom en een film van minimaal een uur op DVD.
     
  9. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ziet er weer leuk uit!
     
  10. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    echt mooie foto's!
     
  11. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mooie foto's meid ..
    Echt heerlijk om je kleine zo te zien he..
    De mijne van vorige week donderdag staan ook in mn album hier !!
     
  12. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Die zijn ook mooi! leuk he zo'n bolle toet! :D heerlijk om je kleintje zo te kunnen zien ;)

    Ik heb foto's hier in mijn album staan maar ook op mijn msn site.
     

Deel Deze Pagina